Hallo alleamaal,
Ben een newbie bij ubuntu, maar tot nu toe gaat het allemaal goed en ik heb er veel plezier van.
Maar af en toe (=eens per uur ofzo?) gaat mijn muis opeens raar doen. Hij beweegt alle kanten op, van links naar rechts, aan de buitenkanten van het scherm vooral. Het venster dat ik open heb begint als een gek naar onder te scrollen. Blijkbaar klikt de muis ook een paar keer, want ik had een keer dat 10x de prullenbak geopend werd, een keer dat het panel (zo heet dat toch? Leer steeds meer met ubuntu

) bovenaan naar onder werd verschoven en een keer dat ie steeds op die rode knop rechtsboven klikte.
Na ongeveer 5-20 seconden houdt ie op. Verschilt per keer. Dan doet ie weer normaal. Soms moet ik dan eerst een programma (hardhandig) afsluiten om dat scrollen te laten ophouden.
Ik vind dit allemaal erg vreemd. Ik heb geprobeerd het op te zoeken, maar ik weet niet precies wat het nou is en kan dus ook moeilijk erop zoeken. Hebben jullie dit probleem eerder gezien, en weten jullie er misschien een oplossing voor?