Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: spellen starten niet  (gelezen 920 keer)

liquidsammy

• Gast
spellen starten niet
« Gepost op: 2009/02/08, 13:35:22 »
beste mensen,
sinds gister heb ik het probleem dat de spellen niet meer starten, hij wil wel en dan zijn ze weer weg zonder fout, window of wat dan ook,
ik heb ze via terminal uitgeprobeerd en toen kwam deze error:

oliver@oliver-laptop:~$ wormux
o Reading default config file
Bleh...
o Reading personal config file
o Bind text domain to: /usr/share/locale
o Codeset: UTF-8
o Text domain: wormux
=== Wormux versie 0.8
=== Auteurs: Lawrence AZZOUG, Anthony CARRE, Laurent DEFERT SIMONNEAU, Jean-Christophe DUBERGA, Matthieu FERTRE, Sebastien GONZALVE, Reiner HERRMANN, Renaud LOTTIAUX, Yannig PERRE, Olivie SERRES, Victor STINNER
=== Website: http://www.wormux.org

Wormux version 0.8, Copyright (C) 2001-2008 Wormux Team
Wormux comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY.
This is free software and you are welcome to redistribute it
under certain conditions.

Read the file COPYING for details.

ALSA lib pcm_pulse.c:625:(pulse_prepare) PulseAudio: Unable to create stream: Invalid argument

E: stream.c: Assertion 's' failed at pulse/stream.c:971, function pa_stream_drain(). Aborting.
Aborted

voor zover heeft het met de audio te maken dat weet ik wel maar verder is dit mij een raadsel...

Offline Cumulus007

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: spellen starten niet
« Reactie #1 Gepost op: 2009/02/08, 14:24:03 »
Ziet ernaar uit dat PulseAudio tegenwerkt. Systeem > Voorkeuren > Geluid, en zet alle geluidssystemen op ALSA.