Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox icoon verdwenen  (gelezen 1766 keer)

Offline Jan E.

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Firefox icoon verdwenen
« Gepost op: 2009/01/30, 18:13:57 »
Goeiemiddag!  =D

Sinds gisteren of eergisteren is het icoon van firefox van mijn pc verdwenen. Op de plek waar hij stond in het paneel staat nu een groot kruis. Uit het submenuutje [Internet] is hij helemaal verdwenen. Wel staat in het submenu [Overige] nu een blanco icoontje met de tekst "Firefox". Firefox doet het wel gewoon.

Ik heb inmiddels geprobeerd het opnieuw te installeren middels herinstallatie en eenmaal door Firefox volledig te verwijderen en vervolgens er weer op te zetten. Geen van beide hielp.

Ik heb de laatste dagen wel wat updates gehad, maar niet van Firefox.

Iemand een ideetje?

Samsung NP300E7A
Ubuntu 14.04

Offline petervs

• Lid
Re: Firefox icoon verdwenen
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/30, 18:41:53 »
Misschien ligt het aan het firefox thema. Zet het eens terug in "default theme".

edit: of: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=766408
« Laatst bewerkt op: 2009/01/30, 18:50:00 door petervs »
Ubuntu MATE 16.04

Offline Jan E.

• Lid
OPGELOST! Re: Firefox icoon verdwenen
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/30, 19:47:27 »
Ik heb je link gevolgd en nu heb ik in ieder geval de icoon terug in het panel bovenaan. Alleen in het menu staat 'ie nog bij [overige] met een gek vierkantje. En daar kan ik niet rechts-klikken en bij eigenschappen komen..

Daar staan er trouwens nog een paar: Wine programmalader, XMMS en XTerm. Die had ik in hun reguliere menuus nog niet gemist...

Heb al met de menubewerker gekeken, maar daarmee kan ik alleen maar aan en uit vinken, niet verplaatsen.

EDIT.. Blijkt dat je onder [Systeem], [Voorkeuren] en dan [Hoofdmenu] wél de hele zwik kan bewerken en ook kan verplaatsen.

Petervs: Bedankt!  XD =D

Samsung NP300E7A
Ubuntu 14.04