Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: screentoaster  (gelezen 763 keer)

screentoaster
« Gepost op: 2009/01/28, 22:22:36 »
Hoi,

een vrij nieuwe web 2.0-toepassing: screentoaster.com Online screencapturing voor alle operating systems....geweldig!!

Maar bij mij werkt het niet. Ik kan opnemen, maar krijg de opname niet gestopt. De alt+s functie werkt om te pauzeren, maar de knop 'stop recording' werkt niet. Ik heb de 8.10 draaien en de laatste versie van flash en java .... Normaal moet het gaan, want je vindt zelf filmpjes die zijn gemaakt op een ubuntu-systeem. Echt vreemd want ze maken zelf reclame dat het os-onafhankelijk is...

Iemand een idee. Lijkt anders een heel goede tool te zijn. vrienden van mij zijn er zeer tevreden over, maar ze kunnen me niet helpen ... Windows -gebruikers.

Re: screentoaster
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/28, 23:06:25 »
Ik gebruik istanbul, zit in Synaptic.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/29, 17:09:52 »
Hoi Gijs,

Istanbul eens uitgeprobeerd. Niet echt tevreden:
- vrij beperkt. Je kan bijvoorbeeld niet achteraf screens wegnemen of bijschriften plaatsen.
- werkt zeer traag. Ik moest een kwartier wachten vooraleer mijn bestand werd weggesaved (in progress ....)

Eigenlijk ben ik meest tevreden over wink, maar in de Linuxversie kun je geen geluid opnemen. In de windowsversie wel. Ik he deze onder Wine geïnstalleerd. Werkt fijn, mar kan geluid niet geregeld krijgen.... dus ook weer niet.

Daarom: mijn droomprogramma nog steeds niet gevonden. Oh ja. Screentoaster heeft nog een belangrijk voordeel: je kan de video's uploaden via embedded code. Maakt je site veel lichter... of in mijn geval mijn leeromgeving (kan maar beperkt uploaden, vandaar de handigheid).

Elke reactie kan helpen!

« Reactie #3 Gepost op: 2009/01/29, 20:15:29 »
Is inderdaad beperkt voor het geen waarvoor je het wilt gebruiken. Wellicht dat een ander forum lid een beter programma weet. In ieder geval succes met je verdere zoektocht.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.