Voor mijzelf, komt daarbij dat ik niet echt een technische achtergrond heb.
En ik uiteraard in een clubje ben belandt die dat uiteraard allemaal wel hebben.
Ik struikel soms nog over de meest simpele dingen, simpelweg omdat ik het nog nooit heb gedaan, maar mijn omgeving automatisch aanneemt dat ik dat weet.
toen op mijn werk bekend werd dat er een nieuw erp-pakket zou komen, waren de heren en dame van de automatisering redelijk in de rats, want nu werd het nodig een nieuwe indeling te maken, wie wat waarom doet en welke rechten daarvoor nodig zijn.
Daarbij missen hun de praktijk, dus men was op zoek naar iemand die de werkprocedures en het erp-pakket kon dromen.
Het eerste had ik het tweede werd me in sneltrein vaart aangeleerd en is inmiddels mijn functie geworden.
de volgende stap is dat ik moet integreren bij automatisering, en kom daarbij steeds meer het euvel tegen, dat ik erg behoefte heb aan meer mogelijkheden, zowel in mijn werk als hoe mijn werk te te kunnen uitvoeren.
En kom voor mij steeds nieuwe grenzen tegen waarvan ik vroeger niet wist dat die bestonden of dat ik het nodig zou hebben, zoals bijv. de 65000 regel grens in openoffice..........