Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: soort ConvertXtoDvd software (Menu?)  (gelezen 802 keer)

soort ConvertXtoDvd software (Menu?)
« Gepost op: 2009/01/21, 15:26:42 »
Beste,

Ik heb een heel klein vraagje. Ik ben op zoek naar dé software om dvd's met menu te branden.
Nu zullen de meesten onder jullie mij direct Devede aanbevelen. Dit vind ik een prachtig programma, maar het bezit niet uitgebreide menu functies. Hiermee bedoel ik: Ik kan enkel chapters aanduiden, that's it. Maar ik wil een mogelijkheid om subtitles en audio te kunnen selecteren.ConvertXtoDvd (dat denk ik enkel onder Windows draait) biedt een heel pakket aan templates voor menu's en dergelijke. Vervolgens kunnen die menu's volledig naar eigen wens aangepast worden (fonts e.d.)

Dus mijn vraag(en) zijn:

* Zie ik deze mogelijkheid in Devede over het hoofd?
* Zo nee, welke software(s) heb ik dan nodig?

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen,

Met vriendelijke groet

Re: soort ConvertXtoDvd software (Menu?)
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/21, 15:39:12 »
Vraag 1 kan ik je niet meehelpen, ik heb Devede nog nooit gebruikt.
Vraag 2 Ik gebruik om video/audiobestanden om te zetten Fuoco Tools dit is de opvolger van Convert It. Of dit programma kan wat jij wilt kan ik je niet vertellen, aangezien er zoveel mogelijk heden inzitten die ik nog niet gebruikt heb. Een link kan je er iets over lezen. http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=652843

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: soort ConvertXtoDvd software (Menu?)
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/21, 17:00:50 »
Vraag 1 kan ik je niet meehelpen, ik heb Devede nog nooit gebruikt.
Vraag 2 Ik gebruik om video/audiobestanden om te zetten Fuoco Tools dit is de opvolger van Convert It. Of dit programma kan wat jij wilt kan ik je niet vertellen, aangezien er zoveel mogelijk heden inzitten die ik nog niet gebruikt heb. Een link kan je er iets over lezen. http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=652843

Met vriendelijke groet,

Gijs
Ok, bedankt, ik zal even een kijkje nemen. Vooralsnog ziet het er veelbelovend uit!

Anton Willemse