hey iedereen,
Ik heb hier nu al een hele tijd de live cd van Ubuntu 7.04 liggen en ik dacht dat het nu wel eens tijd was om die te installeren, en te ontdekken of Linux nu echt beter is dan windows (slechter kon moeilijk :p).
Omdat ik ook net de betà versie van windows 7 op m'n pc had geinstalleerd( en deze er nog niet af wou halen ) dacht ik eraan om
Ubuntu in dualboot te installeren.
Dus rap even de live cd in m'n dvd drive gestoken en gereboot, daarna op het mooie bootschermpje de eerste optie geselecteerd
en gewacht tot Ubuntu goed en wel was opgestart. Alles tot nu toe dus heel vlot verlopen, verbaasd over de stabiliteit van deze prachtige OS, jammer genoeg werd m'n uitgelaten 'mood' al direct de grond ingeslagen toen ik zag dat Ubuntu m'n in windows heel stabiel draaiende HDD niet eens herkende. Na heel wat trial and error werk heb ik dus besloten om dan toch maar hulp in te roepen, dus als iemand van jullie weet hoe je dit moet oplossen laat het mij dan A.U.B. weten want ik sta op het punt om af te haken en terug gewoon bij windows te zweren.
Gegevens harddisk van Seagate:
ST3320820AS 320GB
SATA 1 Master
Cylinder 65535
Head 16
Precomp 0
Landing Zone 65534
Sector 255