Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox geeft sites kaal en zonder kleur weer;zonder kaders van bijv. zoekfuctie  (gelezen 1726 keer)

Offline corlijne

• Lid
hallo,

We hebben firefox 3.05 maar de sites worden heel kaal weer gegeven. Zonder kaders.
Bijvoorbeeld de balk waar je een zoek opdracht in kan voeren wordt niet weer gegeven.
De achtergrond van sites zijn wit en normaal gesproken hebben deze een bepaalde kleur.

Wat moet ik doen om dit weer normaal te krijgen ??

Bij voor baat dank !!

Het lijkt wel alsof het CSS-bestand niet wordt geladen. Dit bestand zorgt voor de opmaak van een website. Firefox heeft de optie om deze uit te zetten. Kijk eens onder Beeld > Paginastijl, deze moet op Basisstijl staan.

Offline corlijne

• Lid
jaa staat op basisstijl.

Gebeurt dit op alle websites?

Offline corlijne

• Lid
Jaaa  alle sites.
maar ik ben er nu achter waarom de kaders niet worden weer gegeven. als het kader wit is
valt hij op sites weg want ze hebben nu allemaal een witte achtergrond.
het kader van de zoekfunctie op deze site is roze dus die is nog zichtbaar.

Jaaa  alle sites.
maar ik ben er nu achter waarom de kaders niet worden weer gegeven. als het kader wit is
valt hij op sites weg want ze hebben nu allemaal een witte achtergrond.
het kader van de zoekfunctie op deze site is roze dus die is nog zichtbaar.
Zou je eens een screenshot willen maken van Firefox? Druk op PrintScreen op je toetsenbord. Hierna verschijnt er een schermpje waarmee je het screenshot kunt opslaan; doe dat. Druk daarna onderaan deze pagina op ANTWOORD. vouw nu 'Extra Opties...' open, en selecteer onder 'Bijlage:' het zojuist gemaakte screenshot.

Offline corlijne

• Lid
een voorbeeld van hotmail,

[verwijderd door de beheerder]

Offline corlijne

• Lid
nog een voorbeeld, normaal is de achtergrond  van kleur blauw

Heb je soms enige add-ons geïnstalleerd in Firefox?

Offline corlijne

• Lid
Ik weet het niet precies. ik heb een print screen gemaakt van pakketbeheer.
of is er een beter mogelijkheid om te kijken wat ik wel en niet geïnstalleerd heb ?

Offline corlijne

• Lid
heb je hier misschien meer aan ?

Offline corlijne

• Lid
Heb probleem zelf al opgelost. Vinkje aanzetten bij: pagina s toestaan om hun eigen kleuren te kiezen, in
plaats van mijn selecties hierboven.
Firefox - bewerken - voorkeuren - inhoud - kleuren