Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Problemen met Acer eRecovery Management  (gelezen 991 keer)

Offline livino

  • Lid
Problemen met Acer eRecovery Management
« Gepost op: 2009/01/09, 20:13:46 »
(Ja, 'k heb dit topic al eens gepost, of toch zoiets, maar tot nu toe geen bevredigende antwoorden gekregen. Misschien heb ik het niet duidelijk genoeg omschreven. Daarom een tweede poging...)

Ik ben dan wel linux-gebruiker, voor sommige dingen is het toch makkelijk als je over windows beschikt. Daarom heb ik een 'dual boot' aangemaakt, zoals dat heet, waarbij je in het begin kan kiezen welk besturingssysteem je opstart.

Standaard start bij mij Ubuntu op (1ste afbeelding toont het 'dual boot'-scherm), maar de laatste tijd lukt het me niet om Windows op te starten. Ik stoot dan op een scherm van Acer eRecovery Management (zie 2de afbeelding)





Als ik wil 'herstellen naar de standaardinstellingen', vraagt hij een paswoord dat hij niet wil herkennen (ik ben er 100 % zeker van dat ik mijn 'gewone' paswoord heb gebruikt, maar dat herkent hij niet). Herstellen vanaf de cd/dvd lukt ook niet wegens geen cd/dvd.

Herkent iemand dit probleem en kan hij/zij me tips geven om dit op te lossen?

Lieven

Re: Problemen met Acer eRecovery Management
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/09, 20:22:57 »
Het is een ramp, dat recoverygedoe. Vaak wist het al je gegevens en programma's, zodat je een brak systeem overhoudt. Heb je onlangs nog updates geïnstalleerd?

Offline livino

  • Lid
Re: Problemen met Acer eRecovery Management
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/09, 20:50:26 »
Heb je onlangs nog updates geïnstalleerd?

In Windows of in Ubuntu?