Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: firefox en amarok simultaan gebruiken: vastlopen amarok en soms firefox  (gelezen 304 keer)

el_andalus

• Gast
De laatste twee dagen merk ik dat als ik tegelijk browse met firefox (3) en naar muziek luister met amarok, amarok soms vastloopt. Ik moet dan amarok geforceerd afsluiten. In dezelfde sessie kan ik dan amarok niet meer opstarten.

Vooral bij zware sites à la www.deredactie.be gebeurt dit nog al eens. Of als ik een afspeellijst verwijder in amarok en een nieuwe wil inladen.

Als ik ubuntu wil afsluiten, omdat ik niet anders kan als ik terug amarok wil aan de praat krijgen, duurt het dan ook ca. 3 minuten tegen het systeem afsluit.

Ik heb gelezen dat dit ligt mogelijk kan liggen aan het feit dat firefox soms 100% van je processorkracht opeist en dat dit probleem normaal grotendeels via de updates opgelost zou moeten zijn. Bij mij schijnt dit op het eerste geazich

Zijn er evt. oplossingen om deze "bug", als het dat al is..., te fixen in firefox?

Of is het eerder een aanrader om een andere browser te proberen die even snel is, zoals epihany, nu opera bij mij zo snel niet loopt (al eens getest)?

Kan dit ├╝berhaupt vermeden worden door een andere browser?

Ik zou het eigenlijk jammer vinden om niet meer met firefox te browsen want voor het overige is hij supersnel.

Thx!