Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Downloaden stopt.  (gelezen 896 keer)

Offline koebel

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Downloaden stopt.
« Gepost op: 2009/01/04, 13:31:36 »
Hallo, ik download met NNTPGRAB. Normaal is 3 a 4 inkomende lijnen. Ik heb al hele grote bestanden I( films, muziek ) binnengehaald. Nu krijg ik sinds een paar dagen steeds bij het downloaden de melding "acces deneit limit ". Wat is er niet goed ? Kan ik dat instellen. ? heb de server instellingen al veranderd van 5 lijnben naar 2 en van low naar high, maar niets helpt. Soms doet hij het een paar minuten en stopt dan weer. Dit is
erg ergerlijk. Kan iemand helpen ? Gebruik Ubuntu/Kbuntu.Gr.Ton

Offline jan11000

• Lid
Re: Downloaden stopt.
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/04, 13:46:57 »
Indien je nu even checked of the server nog werkt.
Met windows?
In linux andere software proberen.
Forum van je server eens kijken.
In linux, xp installeren virtueel en daar server proberen.

Offline koebel

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/04, 14:20:35 »
Hallo Jan, server werkt, ik heb internet en mail. Is dus goed. Werk met Linux Ubuntu en deed het steeds goed. Krijg melding Acces deniet limit con-
nections .Heb helemaal geen limit, heb onbeperkte download. Weet niet hoe dat kan. Ton

Offline heir4c

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/01/04, 14:52:37 »
Ter info: access denied limit: error krijg je wanneer je browser meerdere connecties simultaan (tegelijk) opent van de zelfde site. Word op een bepaald aantal gezet voor veiligheid en 'aanvallen'.
Ter info: https://www.nearlyfreespeech.net/help/access_denied  (Via google even zoeken op: acces denied limit ,veel om over te lezen.)

Offline koebel

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/01/04, 17:16:34 »
Hallo, klopt ik had een zestal downloads ( kleintjes van enkele mb's ) openstaan. Dat weigerde hij. Advies gelezen. Is me nu duidelijk. Uiteindelijk
heb ik de bestanden wel binnen gekregen. Bedankt, Ton

Offline heir4c

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/01/04, 17:31:15 »
graag gedaan.
Verander je topictitel even en zet er (Opgelost) bij zodat anderen dat ook weten.