Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: van Compiz terug naar gtk-window-decoration  (gelezen 554 keer)

dave_dave

  • Gast
van Compiz terug naar gtk-window-decoration
« Gepost op: 2009/01/03, 12:37:23 »
Ik heb compiz draaien. Leuk en buiten alle eye-candy ook hier en daar nuttige functies.

Echter wil ik een windowdecoration gebruiken die er niet is voor compiz, maar wel voor gtk.

Probleem is nu dat als ik in System > Preferences > CompizConfig Settings Manager de Window decoration uit zet de randen om de vensters verdwijnen.

Het commando "gtk-window-decorator" geeft de melding "gtk-window-decorator: Screen 0 on display ":0.0" already has a decoration manager; try using the --replace option to replace the current decoration manager."


kan iemand me vertellen hoe ik window decorator van compiz uitzet en weer gtk kan gebruiken?

Re: van Compiz terug naar gtk-window-decoration
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/03, 12:40:56 »
Hallo dave_dave, de foutmelding zegt het al: try using the --replace option.
Het juiste commando is dan ook gtk-window-decorator --replace. Je kan ook het pakket fusion-icon installeren, kun je daarmee switchen.

dave_dave

  • Gast
Re: van Compiz terug naar gtk-window-decoration
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/03, 12:50:39 »
He AutoStatic,
Bedankt.

Vreemd, want die replace optie had ik uiteraard al geprobeerd, maar gaf me gister een fout melding. Vandaar dat ik er niets van begreep. Echter werkt het nu wel. Ik heb een aantal keer pijltje omhoog geklikt in terminal en zie nu dat ik de spatie vergeten was.

Re: van Compiz terug naar gtk-window-decoration
« Reactie #3 Gepost op: 2009/01/03, 12:54:16 »
Graag gedaan!