Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: instellingen nieuwe gebruiker  (gelezen 531 keer)

instellingen nieuwe gebruiker
« Gepost op: 2009/01/01, 09:33:08 »
Hay,
Eerst en vooral VERY HAPPY NEWYEAR voor iedereen.  :D
Mijn vrouwtje wil de PC leren gebruiken, dus heb ik een nieuwe gebruiker aangemaakt. Maar blijkbaar moeten alle instellingen terug nagekeken worden. Zelfs mij beeldscherm staat niet correct als ik onder haar naam inlog. Heeft iemand een kleine richtlijn ?
dierenliefde is onvoorwaardeljk, dierenleed ten zeerste verwerpelijk

Re: instellingen nieuwe gebruiker
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/01, 10:14:16 »
Geen kleine richtlijn, enkel hetgeen je zelf eigenlijk reeds zegt: alle instellingen die je bij je eigen in de loop van de tijd hebt gedaan, zul je nu opnieuw moeten doen. Voordeel is wel dat je telkens kunt gaan kijken hoe het er bij jou staat en misschien zelfs hier en daar wat knip- en plakwerk in configuratiebestanden kunt doen.  Maar probeer eerst en vooral maar gewoon alle grafische interfaces via Systeem-->Voorkeuren.

Edit: het staat me heel vaag voor dat je "ergens" kunt aangeven, bij je eigen, dat die instellingen moeten gebruikt worden als standaard voor nieuwe gebruikers... Als je dat kan vinden en instellen, dan maak je nadien weer een nieuwe gebruiker aan, die dan wel ineen s goed zou zijn...
« Laatst bewerkt op: 2009/01/01, 10:16:08 door Prosper »
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: instellingen nieuwe gebruiker
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/01, 11:19:14 »
Allé, aan het werk dan maar. Wat mij wel verwonderd is dat de xserver configuratie ook niet corect is.
dierenliefde is onvoorwaardeljk, dierenleed ten zeerste verwerpelijk