Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Via Pidgin naar Hotmail-inbox  (gelezen 776 keer)

Offline livino

• Lid
Via Pidgin naar Hotmail-inbox
« Gepost op: 2008/12/28, 13:14:24 »
Dit ging tot voor kort zonder problemen bij mij. Ik kreeg in mijn contactenlijst dan zo'n berichtje van hoeveel nieuwe e-mails ik had en via een tussenscherm kon ik onmiddellijk mijn mailbox openen.

Sinds vandaag duurt dat veel langer en krijg ik een waarschuwing: "Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.

Script: file:///home/lieven/.mozilla/firefox/1prmiwp0.default/extensions/%7B73a6fe31-595d-460b-a920-fcc0f8843232%7D/components/noscriptService.js:5871"

Als ik op "doorgaan" klik, blijft het duren, als ik het Script stop, kan ik gewoon verder.

Heeft dus iets met Noscript te maken in Firefox...

Het doet zich ook niet voor als ik Firefox via de gewone weg opstart.

Kan iemand uit de boodschap afleiden wat het probleem is en wat een oplossing zou kunnen zijn?

Lieven

Re: Via Pidgin naar Hotmail-inbox
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/28, 18:36:00 »
Ik heb even gekeken of ikzelf een melding in pidgin krijg vanwege noscript in Firefox. Dat is niet het geval. Kortom, Pidgin kan gewoon zijn werk doen ondanks Noscript in Firefox.

Is het wellicht een idee om pidgin even te verwijderen en een nieuwe installatie te doen?