Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: gta vice city  (gelezen 1043 keer)

fcnal

• Gast
gta vice city
« Gepost op: 2008/12/14, 13:18:09 »
Ik heb gelezen dat het heel makkelijk is vice city te downloaden en te spelen, ook in ubuntu. Ik heb het al zelf eens gedaan in windows vista, maar ik weet niet hoe ik moet werken met het dowloadsysteem van linux, zou iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit moet downloaden en installeren?

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
  • Steunpunt: Nee
Re: gta vice city
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/14, 14:15:03 »
Het downloaden van spellen mag niet, tenzij het gratis spellen zijn. Je zal het spel dus moeten kopen.
We gaan je hier in ieder geval niet helpen met het downloaden en installeren van illegaal gedownloade software.

Offline Cumulus007

• Lid
  • Steunpunt: Nee
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/14, 14:17:54 »
"het downloadsysteem van linux". Op Linux heb je beschikking over dezelfde downloadsystemen als Windows, zoals Limewire, Bittorrent, Usenet, FTP, HTTP etc. Maar het mag niet, dus daarom mogen we niet helpen.

fcnal

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2008/12/14, 15:02:55 »
Aw, jammer... Ik versta het...