Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Compiz Settings Manager probleem  (gelezen 570 keer)

jorisvt

• Gast
Compiz Settings Manager probleem
« Gepost op: 2008/12/10, 14:44:57 »
Hallo, ik heb gisteren iets ingesteld bij Compiz Settings Manager waardoor ik nou geen menubalk meer zie, alleen de wallpaper. Verder kan ik nog wel de kubus gebruiken maar ook daar is geen menubalk. Een kennis van mij zei dat ik moest uitloggen en dan via een bepaalde mode moest inloggen en dat ik dan in een soort commandprompt Compiz Settings Manager kan opstarten. Nu weet ik dus niet het zeg maar (.exe) bestand van Compiz Settings Manager. Als er iemand mij dit exact kan uitleggen zou dat fantastisch zijn.

Kan iemand me helpen aub  :'( alvast bedankt!

Offline Gijsbert

• Lid
  • Steunpunt: Ja
Re: Compiz Settings Manager probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/10, 16:05:41 »
Kan even niet zo snel terug vinden waar je dat instelt. Probeer eerst dit eens: Klik met de rechtermuis knop op het gebied waar de balk hoort te staan, als het goed is krijg je een menu met de keuze Eigenschappen om je balk in te stellen, opties: Uitschuiven(kies deze) Automatisch verbergen(niet selecteren) en Verbergknoppen tonen(hoeft ook niet) dan nog op de tab achtergrond kijk of de regelaar onder effen kleur op Dekkend staat. Zo niet krijg  je de optie voor een nieuwe balk aan te brengen. Wat was je trouwens bij benadering aan het doen met Compiz?
Kan ik iets gerichter zoeken in Compiz, zoveel mogelijkheden.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Cumulus007

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: Compiz Settings Manager probleem
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/10, 16:09:35 »
Hallo, ik heb gisteren iets ingesteld bij Compiz Settings Manager waardoor ik nou geen menubalk meer zie, alleen de wallpaper. Verder kan ik nog wel de kubus gebruiken maar ook daar is geen menubalk. Een kennis van mij zei dat ik moest uitloggen en dan via een bepaalde mode moest inloggen en dat ik dan in een soort commandprompt Compiz Settings Manager kan opstarten. Nu weet ik dus niet het zeg maar (.exe) bestand van Compiz Settings Manager. Als er iemand mij dit exact kan uitleggen zou dat fantastisch zijn.

Kan iemand me helpen aub  :'( alvast bedankt!
Spooky, .exe's op Linux.. :P Dat noemt men een executable trouwens. De naam van Compiz Instellingenbeheerder is
ccsm
.