Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Evolution: voorbeeldpaneel: flashproblemen  (gelezen 690 keer)

Evolution: voorbeeldpaneel: flashproblemen
« Gepost op: 2008/12/10, 06:51:44 »
Steeds meer commerciële mails komen in html-vorm binnen en bevatten niet alleen statische afbeeldingen, maar meer en meer ook veranderende afbeeldingen in de hoofding.  Ik vermoed dat dat Flash is. Het probleem is nu dat ik daardoor de boodschap niet meer kan scrollen in dat voorbeeldvenster om het vervolg te lezen.  Telkens de hoofding verandert, floept de bladzijde terug naar het begin.  Ook als ik de mail open en dus een volledige window heb, blijft het probleem bestaan.  Enige oplossing is om dan de mail (die meestal een lijntje heeft met de woorden "Indien u deze mail niet kunt lezen, open hem in een web-browser") effectief te openen in Firefox. Soms is dat dan niet echt meer dezelfde inhoud en verlies je het overzicht.  Ik wil ook trouwens niet altijd alles in detail lezen, maar enkel alle titels kunnen zien om dan te beslissen één of andere titel in detail te gaan lezen op de websites.
Heeft er iemand een oplossing voor dit scrollen in evolution bij emails met animatie ?
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: Evolution: voorbeeldpaneel: flashproblemen
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/12, 11:56:52 »
Of heeft er niemand dit probleem ?
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: Evolution: voorbeeldpaneel: flashproblemen
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/14, 22:21:25 »
Ik vind dit probleem nergens terug in de fora en dus al helemaal geen oplossing ervoor. Ik heb dan maar even een bug-report aangemaakt op de Bugzilla van Gnome: http://bugzilla.gnome.org/show_bug.cgi?id=564524