Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: printers  (gelezen 1220 keer)

Gast

• Gast
printers
« Gepost op: 2006/09/14, 08:50:43 »
Heb 2 printers nl:Canon pixma MP 110 en een Epson CX 3200 , vind voor geen enkele drivers voor deze te installeren , met turboprint gaat de canon maar steeds met het logo. Wie weet raad ??

TheAnimaL

• Gast
printers
« Reactie #1 Gepost op: 2006/09/14, 09:08:03 »
De Epson cx3200 werkt 100% zeker, hiervoor zijn ook gewoon drivers te vinden ( Epson Stylus CX3200 ) ... Ook de scanner van de CX3200 werkt perfect met SANE...

Je moet de volgende pakketten geinstalleerd hebben, doe :

sudo apt-get install cupsys-driver-gutenprint foomatic-db-gutenprint escputil sane sane-utils libsane libsane-extras xsane

Als het goed is komt de rest van de pakketten die nodig zijn ook mee...

Canon kan inderdaad wat problematischer zijn...

gebruiker

• Gast
printers
« Reactie #2 Gepost op: 2007/02/26, 21:21:52 »
Ik ben zonet UBUNTU aan het uitproberen, ziet er goed uit, maar ik zoek een driver voor mijn HP Photosmart 3210 printer.Kan mij iemand helpen ?
mvg

Offline bartek

• Lid
    • http://bartek.blogsome.com
  • Steunpunt: Nee
printers
« Reactie #3 Gepost op: 2007/02/26, 21:40:31 »
Geen driver nodig.
Ga gewoon naar Systeem beheer printers en doorloop de procedure, selecteer jouw printer en klaar.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"