Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gnotify programma  (gelezen 834 keer)

Gnotify programma
« Gepost op: 2008/11/15, 13:36:48 »
Weet iemand nou welke Gnotify (programmatje dat ziet of je email hebt of niet) moet gebruiken waar je dan ook meerdere email adressen in kunt gooien.

Offline Tom

• Lid
Re: Gnotify programma
« Reactie #1 Gepost op: 2008/11/15, 13:52:34 »
Better Gmail af te halen via de add-on van Firefox.

Extra > add-ons.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline siegi

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/11/15, 14:07:19 »
mail-notification al geprobeerd?

« Reactie #3 Gepost op: 2008/11/15, 14:50:08 »
Ik vond Mail notifiction opzich wel goed maar was wel groot en had sommige dingen die ik niet leuk vond, toen heb ik even gmail-notify geprobeerd.

Jammer dat die niet meerdere mail adressen kan lezen maar dan maar de belangrijkste pakken, maar bedankt voor de tips.

« Reactie #4 Gepost op: 2008/11/15, 19:40:56 »
Kun je het programma niet meerdere malen opstarten, met telkens een ander email-adres ?  In het Engels noemen ze dat dan "multiple instances of the same program"
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline siegi

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2008/11/15, 19:45:00 »
Je kan ook gmail de inhoud van je andere accounts laten ophalen.
Zo doe ik het, zo komen al mijn mails in hetzelfde archief terecht.