Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Limewire deïnstalleren  (gelezen 2413 keer)

Offline Tralapo

• Lid
Limewire deïnstalleren
« Gepost op: 2008/11/14, 21:02:56 »
Hallo,

Heb een tijdje geleden Limewire geinstalleerd, kon em toen niet vinden via Installeren/verwijderen en pakketbeheer, dus heb hem los van internet gedownload. Op de Windows manier om het zo dus maar even te zeggen.
Maar nu wil ik het dus verwijderen, maar het staat nog steeds niet bij installeren/verwijderen en pakketbeheer, hoe doe ik dit?

Alvast bedankt.

Offline Soul-Sing

• Lid
Re: Limewire deïnstalleren
« Reactie #1 Gepost op: 2008/11/14, 21:21:49 »
in vervolg frostwire installeren. heeft een keurige .deb. vind je terug in pakketbeheer.
doe: ctrl+h in je homemap. vind je daar de limewire map? staat daarin een helpfile met de nodige info om het prog te deinstalleren?

Offline Tralapo

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/11/14, 21:46:47 »
in vervolg frostwire installeren. heeft een keurige .deb. vind je terug in pakketbeheer.

Nee, ik vraag niet wat ik wél moet installeren, ik vraag hoe ik van m'n huidige programma af kom.
Wat overigens ook gewoon met een .deb te downloaden was.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/11/14, 21:51:00 »
Locoties  - bestanden zoeken  daar limewire intyp en ja hopen.

Als Uw limewire een deb package was moet hij toch bij  ..verouderd of handmatig geinstall staan in Synaptic pakket beheer.

doe: ctrl+h in je homemap. vind je daar de limewire map? staat daarin een helpfile met de nodige info om het prog te deinstalleren? Dit is de goede raad die @ Leoquant U  gaf.
« Laatst bewerkt op: 2008/11/14, 22:15:19 door Tom. »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2008/11/14, 22:05:22 »

Nee, ik vraag niet wat ik wél moet installeren, ik vraag hoe ik van m'n huidige programma af kom.

ik begrijp uw reactie niet....

Offline Tralapo

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2008/11/15, 16:27:49 »

Ok, en noem me maar jij, ik heb het niet zo op u.

Probleem opgelost trouwens, heb het kunnen verwijderen.

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2008/11/15, 17:11:29 »

Ok, en noem me maar jij, ik heb het niet zo op u.

Probleem opgelost trouwens, heb het kunnen verwijderen.

als je me quote doe dan de volledige quote, die bevat een tip, en zoals tom ook aangaf en herhaalde,een oplossing hoe u limewire kunt verwijderen. dus een tip en een oplossing voor het verwijderen van het prog., wat wil je nog meer op een forum?  ???
« Laatst bewerkt op: 2008/11/15, 17:14:42 door leoquant »

Offline siegi

• Lid
« Reactie #7 Gepost op: 2008/11/15, 17:26:41 »
@Tralapo
Een beetje vriendelijkheid is wel gewenst leoquant probeert je alleen maar te helpen...

Zijn eerste post bevatte een tip en een mogelijke oplossing voor limewire te verwijderen. Aangezien je melde limewire niet in synaptic kon vinden vermoede hij dat je het handmatig geïnstalleerd had.

Offline Tralapo

• Lid
« Reactie #8 Gepost op: 2008/11/15, 17:34:07 »
Snap ik toch wel, maar hij begon z'n post met een ander programma dat ik vooral moest installeren.
En dat was m'n vraag niet.

Maar het is al gelukt, bedankt.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #9 Gepost op: 2008/11/15, 18:13:52 »
Ben wel nieuwsgierig hoe U hem heeft gevonden en verwijderd.
Grtz Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Tralapo

• Lid
« Reactie #10 Gepost op: 2008/11/15, 19:22:31 »
Ik moest pakketbeheer een stuk of 4x herladen, toen stond hij er wel tussen.
Weet niet wat er mis gegaan was.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #11 Gepost op: 2008/11/15, 19:23:16 »
Oke mercie.