Mikkel, heb je niet de NoScript plugin in Firefox aan staan? Die zou wel eens een hoop van dit forum kunnen blokkeren. Hetzelfde geldt trouwens ook voor Adblock (plus).
Die staan inderdaad allebei aan, maar dat stonden ze bij het 'oude' forum ook.
Maar je hebt gelijk, met NoScript uitgeschakeld hoef ik alleen maar een smiley aan te klikken om hem in m'n bericht te krijgen en de tekstopmaakknoppen werken ook. Bedankt voor de tip.
Er gebeurde alleen wel iets raars toen ik NoScript uitschakelde: ik kwam terecht in een venster dat ik daarstraks al voorbij had zien komen toen ik m'n wachtwoord moest resetten. Een e-mail met link ontvangen als ik NoScript uitschakel lijkt me toch wat onnodig.
Zullen wel de bekende kinderziektes zijn, neem ik aan.
Edit: o ja, nog iets: waarom zie ik (en andere leden ook, denk ik) mijn/hun IP-adres in mijn/ons bericht staan? Ik kan me niet herinneren dat ik in m'n profiel een optie ben tegengekomen om dat wel of niet zichtbaar te laten zijn. Heeft ook weinig nut om je eigen IP-adres te zien, lijkt me.
Edit2: wanneer je de lijst nieuw geposte berichten op het scherm hebt staan, staat aan de linkerkant van het venster de topictitel en aan de rechterkant tijd van het laatst geposte bericht, met daaronder de naam van het lid dat dat bericht heeft gepost.
Klik je op de topictitel (of bij meerdere pagina's op het laatste paginanummer, dan kom je bovenaan die pagina terecht. Handiger lijkt mij dat je onderaan, bij het laatst geposte bericht, uitkomt.
OF dat aan de rechterkant ook een link komt naar dat laatst geposte bericht. Bijvoorbeeld van de datum die daar staat een aanklikbare link maken?
Edit3: hmmmmm........... klik ik op Opslaan, kom ik terecht in het inlogvenster.........
!!!!!!! Heeft dat misschien te maken met die 60 minuten die je hier ingelogd mag zijn? Maar weer terug naar m'n profiel, dan. Mooi forum, maar nog wel wennen, dus.