Hoi beste mensen, het is al een tijd geleden dat ik op het forum was. De reden: ik heb een goed draaiende 7.10 op mijn laptop en alles draait naar behoren. Maar nu overweeg ik om te upgraden. (Ja, ik weet wel dat er twee stromingen zijn van 'verse installatie' versus 'gewoon upgraden') De andere systemen in mijn huis zijn van 'verse' 8.04 installaties voorzien, maar daar ben ik nooit echt tevreden over geweest, vandaar dat ik daar mijn laptop niet mee heb uitgerust.
Is het mogelijk om in een stap naar 8.10 te gaan? In de update manager wordt alleen de upgrade naar 8.04 voorgesteld.
Ik heb al even rondgekeken, maar vond zo gauw niet of iemand deze vraag al heeft gesteld, if so: excuses.
Voor het overige: Gisteren werd ik door een van de buren aangehouden en die zei me: Heerlijk nu Obama gekozen is. Nu komt er weer een beetje ubuntu in de uitstraling van de USA. Dat vond ik erg grappig. Iemand die de betekenis van ubuntu gebruikte buiten de betekenis die het voor mij (ons als Ubuntu-gebruikers) heeft.