Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Emesene opent hotmail niet  (gelezen 1565 keer)

Offline dvdmeer

• Lid
    • Python-RandR :: dvdmeer.nl
Emesene opent hotmail niet
« Gepost op: 2008/11/05, 20:17:06 »
Ik gebruik emesene voor MSN. Het geeft mooi aan als er nieuwe e-mail berichten zijn. Maar als ik op die knop druk kom ik op de login pagine van hotmail terecht, met de melding dat adres of wachtwoord verkeerd zijn.

Ook maar even met pidgin getest. Deze weet hotmail wel normaal te openen.

Komt dit bekend voor?

« Reactie #1 Gepost op: 2008/11/05, 20:56:19 »
Heb ik hier ook, stoor me er alleen niet heel veel aan. Maar ik blijf dit draadje wel even volgen, wie weet komt er een oplossing ;)
Op de chat te vinden als debiantux

Offline dvdmeer

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/11/05, 23:10:17 »
Citaat van: kebabfish
Heb ik hier ook, stoor me er alleen niet heel veel aan. Maar ik blijf dit draadje wel even volgen, wie weet komt er een oplossing ;)
Echt storen doet het mij ook niet, gebruik dat adres niet echt vaak om te mailen, maar vroeg het me wel af.

Offline dvdmeer

• Lid
Re: Emesene opent hotmail niet
« Reactie #3 Gepost op: 2008/11/19, 20:47:03 »
@kebabfish,
als je een launchpad.net account heb, misschien dat je dan deze bug wilt confirmen:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/emesene/+bug/298550

« Reactie #4 Gepost op: 2008/11/19, 21:31:42 »
Ik kan wel een account aanmaken, is niet zoveel moeite denk ik.
Op de chat te vinden als debiantux

Offline chaos7

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2008/11/19, 21:48:04 »
nu heb ik meerdere hotmails en ik heb ze gekoppeld.
als ik hotmail sluit bv nummer 1 en ik open hotmail bv nr 2 via pidgin dan krijg ik ook te zien dat mijn wachtwoord niet overeenkomt met ........ en op nieuw moet inloggen.als ik dan opnieuw inlog krijg ik ook te zien dat ik nog ingelogd ben met nr 1 en /of ik die dan wil behouden of toch met nr 2 verder wilt.
als ik nr 1 sluit en via pidgin open ik nr 1 weer dan is er niks aan de hand.
in mijn Windows tijdperk had ik trillian als msn en had er toen ook al last van.
ik bedenk mij dat meneer microzacht gewoon aan het vervelen is, zoals zo vaak.
dit soort eigenaardigheden heeft mij doen besluiten over te stappen naar ubuntu en in de toekomst ook volledig af te stappen van die hete mail.
leven is wat je overkomt terwijl je andere plannen maakt

Offline dvdmeer

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2008/11/20, 20:23:34 »
@chaos7,

heb je het nu over het inloggen op de msn clients zelf (pidgin ed) of het openen van de hotmail inbox?
Anyway, als ik eerst inlog op emesene, mailbox open werkt het niet, dan pidgin start en mailbox open werkt het wel. Terug emesene starten, mailbox openen -> werkt niet.

Offline chaos7

• Lid
« Reactie #7 Gepost op: 2008/11/20, 20:29:17 »
ik werk nu alleen met pidgin en heb er alleen last van als ik hotmail wilt openen als het een andere is dan die ik het laatst open heb gehad.
ik open dan ook bij voorkeur alleen de belangrijkste en omdat ik diverse gekoppeld heb ga ik in microzacht omgeving naar de andere en weer terug.
doe ik het anders dan kan ik heel veel problemen krijgen om het te kunnen openen tot en met eerst naar die Windows site te gaan en dan via via proberen hotmail open te krijgen
leven is wat je overkomt terwijl je andere plannen maakt

Offline dvdmeer

• Lid
« Reactie #8 Gepost op: 2008/11/20, 20:32:51 »
Ah, je hebt dus meerdere mailaccounts? Ik zelf heb maar 1 account..