Ik heb dus gisteren 8.04 geupdated, via de 'normale' weg, gewoon in 8.04 ingegeven dat ik wilde updaten naar de nieuwste versie. Zo heb ik dat ook van 7.10 naar 8.04 gedaan.
Nadat alles was gedownload en geinstalleerd duurde het 2uur voordat hij eenmaal alle 'overbodige' pakketjes had verwijderd, daarna restte mij alleen nog de reboot.
Na reboot kreeg ik het volgende scherm (balkje met UB logo begint gewoon te lopen en dan):
http://members.lycos.nl/xesisoj/foto-asus/tux-error-ub.jpgEr wordt iets van 4x geprobeerd mijn scherm opnieuw op te bouwen (scherm gaat kortstondig op zwart om de 2 sec.), na een paar keer is dat dus niet meer en heb ik alleen de command prompt (of terminal, hoe je het ook wilt noemen).
Verder ben ik niet echt een held met linux en tekstbased commando's dus ik kom totaal niet verder.
Als ik op mijn aan/uitknop van mijn laptop druk, dan zie ik eerst "shutting GNOME down" enz enz, dus hij is wel opgestart blijkbaar :S
Ik hoop dat er een oplossing voor is en ik niet een volledig nieuwe install moet doen (duurt mij te lang en daar heb ik geen zin in)
Alvast bedankt,