Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: F-spot importeert geen filmpjes ?  (gelezen 769 keer)

F-spot importeert geen filmpjes ?
« Gepost op: 2008/11/02, 23:40:18 »
Hallo, ik heb vandaag een aantal foto's en filmpjes gemaakt, de camera aangesloten op m'n laptop en F spot alles laten importeren.
Nu zijn de foto's wel te zien, maar de filmpjes zijn verdwenen.
Ik kan ze nergens terugvinden, ook niet met een zoekopdracht voor MPG.
Iemand een idee >

Groet Robin.

Offline tabasco

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/11/03, 12:32:07 »
Wat robindekker bedoelt is waarschijnlijk de functie binnen F-spot, die foto's en filmpjes vanaf de camera op je computer plaatst. Waarna alleen de foto's ook in F-spot database staan.

De lokatie waarnaar F-spot importeert kun je zelf instellen, bij mij is dat standaard 'Photos' (engelstalige versie) Hier moet je dan ook je videobestanden terug kunnen vinden

« Reactie #2 Gepost op: 2008/11/03, 19:10:30 »
Klopt, er is een map "Photos" aangemaakt, maar hier zijn alleen de foto's terug te vinden.
Ik heb net opnieuw een stukje gefilmd en weer naar de laptop gestuurd en nu is het wel te zien.
Ik ga er dus maar vanuit dat er gisteren iets fout gegaan is, wat  niet te herstellen is.

Bedankt, Robin.