Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: XBMC loopt vast in intrepid ibex  (gelezen 1550 keer)

XBMC loopt vast in intrepid ibex
« Gepost op: 2008/11/01, 23:26:30 »
Hallo,

XBMC loopt altijd vast hier nu ik intrepid heb.
Nog iemand ervaring mee, of oplossing?
Verder niks problemen met intrepid, heel tevreden over.
Viva La Revolución

Offline eXtreem

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/11/02, 09:55:37 »
Probeer hem eens te starten vanuit de terminal en kijk eens op het moment dat hij vast loopt in dat terminalscherm. Daar verschijnt dan waarschijnlijk een foutmelding. Als je die hier dan post, kunnen we misschien zien waardoor dit wordt veroorzaakt.

Gr. Richard
http://ubuntu.zurf.nl    (password ubuntu)
:wq

« Reactie #2 Gepost op: 2008/11/02, 10:27:37 »
Citaat van: eXtreem
Probeer hem eens te starten vanuit de terminal en kijk eens op het moment dat hij vast loopt in dat terminalscherm. Daar verschijnt dan waarschijnlijk een foutmelding. Als je die hier dan post, kunnen we misschien zien waardoor dit wordt veroorzaakt.

Gr. Richard
Gedaan dus, en raar maar waar, loopt niet vast als ik hem met de terminal opstart.
Is nog een beta versie , zal waarschijnlijk nog niet helemaal klaar zijn voor intrepid.
Bedankt voor de tip Richard.
Mvg
Viva La Revolución

Offline psylover

• Lid
Re: XBMC loopt vast in intrepid ibex
« Reactie #3 Gepost op: 2008/11/20, 16:02:53 »
loopt bij mij ook vast :-( Ook als ik hem start vanuit de terminal... Heb hem wel geinstalleerd met de ibex ppa... Iemand suggesties? Is namelijk wel erg mooi mediacentre

Groet,

Ruben