Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vacatures nieuwe Teamleden  (gelezen 274428 keer)

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #125 Gepost op: 2010/08/03, 22:43:12 »
Kennis van moinmoin en CSS.

« Reactie #126 Gepost op: 2010/08/03, 22:45:37 »
Mag ik vragen waarom draaien jullie op moinmoin en niet op een populair cms zoals joomla, ik denk persoonlijk dat je dan veel meer kunt.
Gr.
Benjamins
Informatie over linux: Alles over Linux

« Reactie #127 Gepost op: 2010/08/03, 23:08:17 »
Mag ik vragen waarom draaien jullie op moinmoin en niet op een populair cms zoals joomla, ik denk persoonlijk dat je dan veel meer kunt.

Pfoe, dat zou ik niet weten eigenlijk o_o

« Reactie #128 Gepost op: 2010/08/03, 23:13:04 »
Want als jullie gebruik willen maken van Joomla dan wil ik wel helpen.
Met Joomla kun je het zo maken dat je ook nieuws op de voorpagina kan zetten en dat er gereageerd kan worden, en als ze lid zijn van het forum dat ze dan ook lid zijn van de site om bijv. reacties te plaatsen.
Gr.
Benjamins

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #129 Gepost op: 2010/08/03, 23:16:40 »
Gokje: de wiki draait ook al op Moin, dus dat hebben we al.
Daarnaast is de site en het forum al eens gewisseld van software (was ooit PunBB en Django dacht ik), dus die overgang kan ook nog meegewogen hebben in de beslissing.

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #130 Gepost op: 2010/08/03, 23:17:28 »
Is het niet makkelijk om aan te geven waar die aan moet voldoen?
Wat voor kennis die moet hebben?
Zelf bouw ik sites met joomla en ben nu drupal aan het leren.
Kennis van moinmoin en CSS.
Ik heb wel eens met moinmoin gewerkt en zo spannend is dat niet IMHO.
Als je CSS kennis nodig hebt, neem ik aan dat HTML kennis ook nodig is. Als je die twee een beetje doorhebt moet het wel goed komen lijkt me. Dingen die je over moinmoin moet weten leer je vanzelf wel.

Als ik er naast zit moet je het maar zeggen...
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

« Reactie #131 Gepost op: 2010/08/03, 23:26:51 »
Nee, je zit goed hoor @Wazzzaaaa ;)
@benjamins: Ik zou zeggen: post het als feature request op het Ubuntu-NL bugsgedeelte op Launchpad met motivatie erbij (zie gestickied topic in Ubuntu-NL) :)
@Johan: Misschien daarom inderdaad. En het forum is geswitcht van PunBB naar SMF, website weet ik niet.

« Reactie #132 Gepost op: 2010/08/04, 10:45:35 »
Kunnen we deze vacature ook op de website zetten?
http://www.ubuntu-nl.org/ubuntunl/vacatures

Dat lijkt me een goed plan, ik zal SWAT even een mail sturen.

Offline siegi

• Lid
« Reactie #133 Gepost op: 2010/08/04, 11:53:52 »
Eh.. zodra we een nieuwe website-editor hebben XD
Want DanielV was de websitebeheerder, maar hij is ermee gestopt..
Opzich is het aanpassen van die pagina niet moeilijk, het is gewoon een wiki.
Je moet natuurlijk wel de rechten hebben, maar ik geloof dat swat, seveas en nunslaughter deze hebben, en dus ook iemand kunnen toevoegen.

Phr3ak

• Gast
« Reactie #134 Gepost op: 2010/08/04, 17:16:34 »
Jammer, dat ze bij zulke openstaande vacatures nou altijd weer motivatie's en aanverwante zaken willen zien en of lezen .. Als ik ergens wel slecht in schijn te zijn, is om iets gemotiveerd aan te geven waarom nou ik dat b.v. zou willen doen :)

« Reactie #135 Gepost op: 2010/08/04, 18:14:39 »
Ik ben er ook niet zo goed in en ik kan ook niet vinden waar ik het neer moet zetten.
Gr.
Benjamins

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #136 Gepost op: 2010/08/04, 18:16:03 »
benjamins, je moet een mailtje sturen :)

« Reactie #137 Gepost op: 2010/08/04, 20:03:10 »
Naar wie moet ik mailen dan en wat moet er allemaal in staan?
Vistaus zei Ik zou zeggen: post het als feature request op het Ubuntu-NL bugsgedeelte op Launchpad met motivatie erbij (zie gestickied topic in Ubuntu-NL).
Gr.
Benjamins

« Reactie #138 Gepost op: 2010/08/04, 20:42:43 »
Eh.. zodra we een nieuwe website-editor hebben XD
Want DanielV was de websitebeheerder, maar hij is ermee gestopt..
Opzich is het aanpassen van die pagina niet moeilijk, het is gewoon een wiki.
Je moet natuurlijk wel de rechten hebben, maar ik geloof dat swat, seveas en nunslaughter deze hebben, en dus ook iemand kunnen toevoegen.

Dat weet ik siegi ;)
Maar ik verduidelijkte het alleen omdat ik niet de rechten heb, en DanielV had dat wel.
Nun is met ziekteverlof.
SWAT heeft het veeeeel drukker met andere zaken.
seveas komt zo nu en dan aanwaaien, maar werkt voornamelijk achter de schermen aan de server, wat ook hartstikke goed is :)

Offline Double12

• Lid
« Reactie #139 Gepost op: 2010/08/04, 20:45:32 »
Jammer, dat ze bij zulke openstaande vacatures nou altijd weer motivatie's en aanverwante zaken willen zien en of lezen .. Als ik ergens wel slecht in schijn te zijn, is om iets gemotiveerd aan te geven waarom nou ik dat b.v. zou willen doen :)
Ach ja, weet je wat het is, die vacature staat er nog. Maar eigenlijk moeten we gewoon toe naar een opzet waarbij de tweedeling tussen team en community wegvalt, en iedereen die wil bijdragen gelijk kan bijdragen, zonder eerst een procedure te doorlopen om teamlid te worden. Zie ook dit voorstel: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/OrganisatieVoorstel

Het documentatie-team leent zich daar nu al heel goed voor: iedereen kan bijdragen aan de wiki en iedereen kan inmiddels ook meediscussiëren met het documentatie-team. Je bent daartoe dus van harte uitgenodigd.
Het enige wat een formeel teamlidmaatschap nog toevoegt is dat je toegang hebt tot een @ubuntu-nl.org e-mailadres en dat je pagina's op de wiki kunt hernoemen en verwijderen.

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #140 Gepost op: 2010/08/04, 21:06:09 »
Naar wie moet ik mailen dan en wat moet er allemaal in staan?
Vistaus zei Ik zou zeggen: post het als feature request op het Ubuntu-NL bugsgedeelte op Launchpad met motivatie erbij (zie gestickied topic in Ubuntu-NL).

Je kan hier een nieuwe blueprint aanmaken:
https://blueprints.launchpad.net/ubuntu-nl-website

Je zou ook nog een nieuw topic kunnen maken in dit forum, om eerst te overleggen met de rest van de gebruikers en evt. de admins van de site.

Offline heir4c

• Lid
« Reactie #141 Gepost op: 2010/08/04, 21:10:31 »

Het enige wat een formeel teamlidmaatschap nog toevoegt is dat je toegang hebt tot een @ubuntu-nl.org e-mailadres en dat je pagina's op de wiki kunt hernoemen en verwijderen.

Je kan zelf een account aanmaken op ubuntu wiki.
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Offline Joshua822

• Lid
« Reactie #142 Gepost op: 2010/08/04, 23:16:44 »
Citaat
Jammer, dat ze bij zulke openstaande vacatures nou altijd weer motivatie's en aanverwante zaken willen zien en of lezen .. Als ik ergens wel slecht in schijn te zijn, is om iets gemotiveerd aan te geven waarom nou ik dat b.v. zou willen doen Smiley
Voor als je nog wat advies nodig hebt: zeg gewoon dat je gewoon graag wat terug zou willen doen voor Ubuntu. Het gaat ook niet echt om de reden waarom je iets wilt doen, maar hoe enthousiast je bent om iets te doen.

« Reactie #143 Gepost op: 2010/10/24, 17:19:33 »
We zijn nog op zoek naar 2 nieuwe moderators. Denk jij dat je het in je hebt om moderator te worden, ben je actief voor minimaal 6 maanden (en nog steeds) en kun je samenwerken in een team? Stuur ons dan een mailtje met je motivatie en forumgebruikersnaam naar forum@ubuntu-nl.org !

:)

« Reactie #144 Gepost op: 2010/11/09, 23:03:16 »
-bump-

We zijn nog steeds op zoek naar 2 nieuwe moderators. Denk jij dat je het in je hebt om moderator te worden, ben je actief voor minimaal 6 maanden (en nog steeds) en kun je samenwerken in een team? Stuur ons dan een mailtje met je motivatie en forumgebruikersnaam naar forum@ubuntu-nl.org ! :)

« Reactie #145 Gepost op: 2010/11/11, 22:11:35 »
We hebben nu Brumm3l erbij, en dat vinden we heel erg fijn :)

Maar nog steeds zoeken we 1-2 moderators naast Brumm3l ;)

Denk jij dat je het in je hebt om moderator te worden, ben je actief voor minimaal 6 maanden (en nog steeds) en kun je samenwerken in een team? Stuur ons dan een mailtje met je motivatie en forumgebruikersnaam naar forum@ubuntu-nl.org !
Hopelijk kunnen we de komende tijd nog 1-2 nieuwe moderators verwelkomen! :)

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #146 Gepost op: 2010/11/12, 12:06:38 »

Proficiat, Brumm3l! Veel succes.  :)

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #147 Gepost op: 2010/11/12, 14:04:08 »

Proficiat, Brumm3l! Veel succes.  :)

+1 Succes, wijsheid en take care.

Offline Brumm3l

• Lid
« Reactie #148 Gepost op: 2010/11/12, 14:08:02 »
Dank-jullie-wel.

Ik begin meteen goed, a.s. maandag vertrek ik voor 2 weken naar Cuba ;) Kan ik me eerst ontspannen en geestelijk voorbereiden op m'n nieuwe taak.

« Reactie #149 Gepost op: 2010/11/12, 17:45:42 »
Je kan ook modderen vanop je hotelkamer... XD
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...