18 januari komt er één zeker vrij ,dus hoop doet leven.
65 pensioen ikke ,dan is het tijd voor de jonge wolven en de oude trekt zich terug.
Citaat van: Wanda op 2010/07/09, 20:55:2965 pensioen ikke ,dan is het tijd voor de jonge wolven en de oude trekt zich terug. Kan dat niet eerder [/b]
Bedankt voor de notulen Thomas.Iets anders: wie heeft de titel van dit topic aangepast? Er staat nu "Voor iedereen van dit forum: Open IRC-meeting".Deze IRC-meeting is voor heel Ubuntu-NL, met deze titel lijkt het speciaal voor dit forum.
De titel is puur om mensen te perikelen
Nog even over die lichtkrant: de hype is al helemaal over. Misschien is annuleren wel beter, dan kunnen we onze aandacht aan belangrijkere zaken besteden.
Citaat van: Thijsg op 2010/07/25, 20:29:55Nog even over die lichtkrant: de hype is al helemaal over. Misschien is annuleren wel beter, dan kunnen we onze aandacht aan belangrijkere zaken besteden.+10
Wazzzaaa heeft gelijk.Een merendeel wilde dat ding weghebben, en we waren het er over eens dat het weggehaald zou worden. Nu hoeft dat opeens niet meer omdat de lol er vanaf is?ja, zo kan ik ook beslissingen nemen.Lijkt de politiek wel..............
In de notulen staat dat het uitzetten van de lichtkrant en de andere "gadgets" met de mods besproken zou worden.Is dit al gebeurd, en zo ja wat was de uitkomst?Op de meeting waren de meesten voor het uitzetten.
Iemand van de admins kan het uitzetten. Simpelweg door een vinkje te verzetten.
Citaat van: Johan van Dijk op 2010/07/26, 18:11:47Iemand van de admins kan het uitzetten. Simpelweg door een vinkje te verzetten.Mag jij me zeggen waar, want ik zie het niet.Maar dan nog, de hype is al over hoor.