Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Thunderbird probleem met mail versturen naar meerder emaildressen  (gelezen 4182 keer)

Offline John K

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Ik ben Outlook Express gewend en daar kon ik een hele rits emailadressen pasten met telkens ; ertussen in de 'To' ofwel 'Aan' bij het maken van een email.

In thunderbird moet ik voor elk emaildres dat ik wil toevoegen een extra balkje invullen. Dit is erg lastig bij het versturen van bijv. 50 dezefde mail naar verschillende geadresseerden,

Is dit op te lossen? Heeft iemand een idee?

John K

Offline shinger

• Lid
    • shingeri
Thunderbird probleem met mail versturen naar meerder emaildressen
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/31, 19:05:11 »
Citaat van: John K
Ik ben Outlook Express gewend en daar kon ik een hele rits emailadressen pasten met telkens ; ertussen in de 'To' ofwel 'Aan' bij het maken van een email.

In thunderbird moet ik voor elk emaildres dat ik wil toevoegen een extra balkje invullen. Dit is erg lastig bij het versturen van bijv. 50 dezefde mail naar verschillende geadresseerden,

Is dit op te lossen? Heeft iemand een idee?

John K
Ik ging even net even testen probeer eens door middel van een komma dus ...   emailadres@email.nl, emailadres2@email.nl

Offline John K

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/31, 19:08:49 »
Is dit bij jou gelukt?

Offline shinger

• Lid
    • shingeri
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/31, 19:16:48 »
Ik heb op me thunderbird 3 email accounts en ik stuurde met 1 naar de 2 andere dus beide mail adressen op balk AAN (to) en hij werkte gewoon goed.

Citaat van: arie
je kan ook een groep aanmaken en daar die 50 adressen inzetten, nog makkelijker :)
Kijk dat is nog eens een tip.. zal ik ook maar eens bekijken :D

Offline John K

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2008/10/31, 19:51:27 »
Citaat van: arie
je kan ook een groep aanmaken en daar die 50 adressen inzetten, nog makkelijker :)
Arie,

Jij hebt zo te zien ervaring met groepen aanmaken. Ik ben nieuw in Thunderbird. als ik naar Adressboek ga, zie ik 'Personal Adresses'. Daaronder kan ik een list met naam aanmaken. Hoe krijg ik dan een hele groep bestaande adressen in deze nieuwe lijst? Hoeveel lijsten kan ik aanmaken? En wanneer ik een adres verwijder uit 'Personal Adresses' verdwijnt deze ook uit de net aangemaakte lijst!? En wat is het verschil tussen 'Personal Adresses' en 'Collected adresses'? Waar moet ik een nieuwe lijst maken?

Veel vragen.....

John K