Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: FF updatet bladwijzers / bookmarks niet  (gelezen 1034 keer)

Offline canti

• Lid
FF updatet bladwijzers / bookmarks niet
« Gepost op: 2008/10/31, 12:17:03 »
Vóór de verse installatie van 8.10 heb ik bladwijzers van FF gebackupt in een externe schijf. Na de installatie (waarbij volledige schijf overschreven werd) heb ik handmatig bookmarks.html vervangen door gebackupt bookmarks.html (ik wist geen andere manier). Dat vervangen op zich ging goed (datums komen overeen), maar FF laat nog geen bladwijzers van de vorige versie zien. Rara, hoe kan dat? Weet iemand het antwoord?

canti

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/31, 12:20:32 »
Verkeerde manier gebruikt. Zo gaat het wel goed:
http://sites.google.com/site/computertip/tipsentrucs
(punt 26)

Offline canti

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/31, 12:33:41 »
Ik heb al geprobeerd met Bestand -> Importeren. Maar dan krijg ik de melding dat er geen programma's is gevonden die bladwijzers e.d. bevat, ook al heb ik de externe schijf erop aangesloten of de betreffende bookmarks.html in home directory geplaatst. Ik kan dus de importeerfunctie niet gebruiken. Of heb ik ergens verkeerd gelezen?

canti

edit: ik dacht het al dat ik ergens verkeerd heb gelezen. Ik keek naar Bestand -> Importeren etc. Het moet zijn: Bladwijzers (ipv Bestand dus!!) -> Importeren etc.

Hoe kan ik nou zo stom zijn... Maar nu is alles goed!! Bedankt!!

Offline Tom

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/31, 14:19:24 »
Citaat van: femke98
Mooi dat het nu gelukt is!
Goed lezen is dus een must, zullen we maar zeggen hè.;)
Die tip van U Foxmarks gebruik ik nu ook , en het is een gouden tip.
Grt Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.