Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Foutmelding "unable to write mmap - msync"  (gelezen 6793 keer)

Foutmelding "unable to write mmap - msync"
« Reactie #25 Gepost op: 2008/10/26, 22:43:33 »
Waarschijnlijk omdat je ruud opgeeft ipv ruud2 terwijl je in ruud twee zit
Dat weet ik niet of dat mogelijk is om te wisselen van terminal.
Toets eens in de terminal cd /
Nu cd /home/ruud
En nu dir -a  dit laat ook alle verborgen bestanden zien, dus ook .dmrc als deze er instaat. En wat geeft ls -l /home nu ?
Kan je wel grafische programma's opstarten?

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline whity

• Lid
« Reactie #26 Gepost op: 2008/10/27, 11:51:18 »
Gijs,
Nadat het eerste commando mijn dir (/home/ruud) niet kon vinden, heb ik de rest niet uitgevoerd, omdat ik dacht dat ze verband met elkaar zouden hebben. Na mijn post realiseerde ik mij dat de commado s "cd /" en "dir -s" ergens anders betrekking op hadden, Daarom heb ik ze nu alsnog uitgevoerd en het resultaat is als volgt:

Total 88
4 bin    12 etc    0 initrd.img.old    4 mnt    4 sbin   4usr
4 boot    4 home    12 lib    4 opt    4 srv    4 var    4 var
0 cdrom    4 initrd    16 lost+found    0 proc    0 sys    0 vmlinuz
0 dev    0 initrd.img    4 media    4 root    0 tmp    0 vmlinuz.old

Volgens mij wijkt dit niet zo veel af van die van jouw, alleen lost+found is 4x  en etc is 3x zo groot als de meesten van 4. Of dit veel consequenties heeft voor het vol zijn van mijn / weet ik niet.
Ik wacht je bevindingen af.

Met vriendelijke groet,

Whity

Offline whity

• Lid
« Reactie #27 Gepost op: 2008/10/27, 13:20:24 »
Gijs,

Sorry dat ik je bericht nr. 26 over het hoofd gezien heb (stond op blad 2), anders had ik alles wel in een post gedaan.
Dan nu mijn bevindingen n.a.v. jouw bericht nr. 26

Ik was toen opgestart via grub recovery mode en in het recovery menu optie 3 n.l. "root"
Mijn cursor was toen "root@ryard:~#"

Nu de bevindingen na opstarten Ubuntu in ruud2:
In  de terminal is de cursor "ruud2@ryard:~$  en cd /   geeft: "ruud2@ryard:/$" als cursor, verder niets.
Op commando "cd /home/ruud" krijg ik dan: bash: cd:  /home/ruud: bestand of map bestaat niet.
Een dir -a geeft in ruud2:

.    cdrom    initrd    lost+found    proc    .suspent    var
..    dev    initrd.img    media    root    sys    vmlinuz
bin    etc    initrd.img.old    mnt    sbin    tmp    vmlinuz.old
boot    home    lib    opt    srv    usr

ls -l /home (weer in ruud2)   geeft:

totaal 24
drwx------  2  root root  16384    2008-05-09  01:09  lost+found (dit laatste blauw gekleurd)
drwx-xr-x  65  ruud ruud  4096   2008-10-23  16:54  ruud          (dit laatste blauw gekleurd)
drwx-xr-x  26  ruud2 ruud2 4096 2008-10-27  12:09  ruud2        (dit laatste blauw gekleurd)

In ruud2 kan ik gimp (fotobewerkingsprog.), inkscape (grafisch vector prog.) en cinelerra (video bewerkings progr.) opstarten (meer heb ik er niet geprobeerd)
Ook heb ik nog geprobeerd om van gebruiker te wisselen, maar na inlog in ruud kreeg ik weer de meldingen zoals eerder vermeld.

Van al dit gevogel ben ik er nog steeds niet moedeloos van geworden, want ik merk nu wel, dat ik met heel veel dingen wordt geconfronteerd waar je anders, bij een goed draaiend systeem, geen weet van hebt. Tevens is mijn angst, als nieuwe gebruiker, om onbekende dingen te doen (en daardoor het systeem misschien om zeep te helpen) enorm afgenomen.  Ik merk dat ik er veel van opsteek en ben dan ook van plan om me meer in de commando s te gaan verdiepen, als alles weer in orde is.
Mocht het nu onduidelijk zijn waar mijn probleem ligt en het eigenlijk zoeken is naar een spelt in een hooiberg moet je niet schromen om het te zeggen hoor, want al met al heb je al heel veel tijd in dit probleem geïnvesteerd.

Met vriendelijke groet,

Whity

« Reactie #28 Gepost op: 2008/10/27, 16:11:39 »
Tijd is geen probleem Whity, ik vind het juist leuk om mensen te helpen en de voldoening is dat het probleem opgelost wordt. Het is juist fijn dat jij, als beginner er mee doorgaat en niet bang bent om in het "diepe" te duiken.
Als je ingelogd bent, open de terminal en geef het commando sudo nautilus of als je liever een grafisch inlog scherm hebt geef je in de terminal gksudo nautilus. Als nautilus zich opent zit je in de root map, klik nu op de knop Omhoog, nu zit je in de map /, de systeem map dus. Nu even een vervelend werkje, pak pen en papier of gebruik de Tekst-editor onder Hulpmiddelen, klik rechts op de eerste map, klik op Eigenschappen en noteer de grote in MB of GB, het zijn 19 mappen als het goed is, en post de groottes van de mappen hier. Kijk ook gelijk welke mappen er in je /home map zitten waarschijnlijk ruud en ruud2 alleen. Als we dit weten kan ik het vergelijken met mijn mappen en kijken welke map bij jou zoveel ruimte "opsnoept". En kijken waarom er zoveel in die map staat, buiten je home map deze heb je op een aparte partitie staan, net zoals ik dat heb, deze wordt niet meegenomen in het verbruik in GB's van de map / of partitie waar / opstaat. Succes ik lees het wel of een en ander gelukt is. Nog wat leeswerk over commando's in de terminal, altijd handig om te weten,blijft tenslotte een krachtig stuk gereedschap http://tille.garrels.be/training/ubuntu/ch02s03.html

Met vriendelijke groet,

Gijs

Offline whity

• Lid
« Reactie #29 Gepost op: 2008/10/27, 17:16:48 »
Gijs,

Ik weet niet of het grappig is, maar bij het eerste commando ging  het al fout.
Ik ben ingelogd als ruud2, terminal geopend en opdracht sudo nautilus gegeven, toen password voor ruud2 opgegeven en toen kreeg ik dit:

[sudo] password for ruud2:
ruud2 is not in the sudoers file.  This incident will be reported.
ruud2@ryard:~$ 2008-10-27 17:03:49 1KuUZJ-0001r9-Hs failed to write to main log: length=135 result=-1 errno=28 (No space left on device)

ook nog eens geprobeerd met password van ruud maar dat gaf:  sorry, try again.

Meer passwords heb ik nooit opgegeven, dus dat waren de enige twee mogelijkheden.  Wat kan ik nu nog doen?

Met vriendelijke groet,
Whity

« Reactie #30 Gepost op: 2008/10/27, 19:12:41 »
Je kan nautilus niet openen in root mode omdat er geen ruimte vrij is op de disk.
Probeer eens of je als gebruiker wel met nautilus kan werken:
Open gewoon je persoonlijke map, staat onder Locaties, 2x op de knop omhoog drukken. Rechts drukken op de map zoals eerder beschreven en dan op Eigenschappen. Wilt dit ook niet lukken dan via de terminal
ruud2@ryard:~$ cd /
ruud2@ryard:~/$ dir -s
nu krijg je ongeveer dit te zien zo als bij mij.
gijs@gijs-8:/$ dir -s
totaal 80
 4 bin      0 dev    0 initrd.img   4 media   0 proc   4 srv   4 usr
 4 boot   12 etc    4 lib      4 mnt     4 root   0 sys   4 var
 0 cdrom   4 home  16 lost+found   4 opt     4 sbin   4 tmp   0 vmlinuz
Bij jou staat er een of meerdere bij met een hele boel block's zo heten die getallen, het wordt niet weer gegeven in MB's o.i.d
Kan je dat lijstje met getallen hier plaatsen?
Wat je ondertussen kan doen is kijken in de mappen die een groot getal hebben staan eens kijken wat er inzit met bijv. in de map bin
gijs@gijs-8:/$ cd /bin
gijs@gijs-8:/bin$ dir -s
totaal 6224
 716 bash     24 fusermount   0 rbash
  32 bunzip2    104 grep  40 readlink
  32 bzcat      4 gunzip  56 rm
   0 bzcmp      8 gzexe  28 rmdir
   4 bzdiff     64 gzip   0 rnano
   0 bzegrep     12 hostname  16 run-parts
   8 bzexe    200 ip  44 sed
   0 bzfgrep     12 kbd_mode  36 setfont
   4 bzgrep     16 kill  12 setupcon
  32 bzip2   1340 ld_static   0 sh
  12 bzip2recover     44 ln   0 sh.distrib
   0 bzless     88 loadkeys  28 sleep
   4 bzmore     36 login  48 stty
  32 cat    100 ls  32 su
  56 chgrp      8 lsmod  28 sync
  48 chmod     36 mkdir  12 tailf
  56 chown     32 mknod 252 tar
   8 chvt     12 mktemp  12 tempfile
  80 cp     32 more  48 touch
 120 cpio     96 mount  28 true
  92 dash      8 mountpoint  12 ulockmgr_server
  64 date      0 mt  76 umount
  12 dbus-cleanup-sockets    32 mt-gnu  28 uname
 292 dbus-daemon     88 mv   4 uncompress
   8 dbus-uuidgen    152 nano   4 unicode_start
  56 dd      0 nc 100 vdir
  56 df     24 nc.traditional   4 which
 100 dir      0 netcat   4 zcat
   8 dmesg    108 netstat   4 zcmp
  12 dnsdomainname     40 ntfs-3g   8 zdiff
  64 dumpkeys     12 ntfs-3g.probe   4 zegrep
  28 echo      0 open   4 zfgrep
  40 ed     16 openvt   4 zforce
 100 egrep      0 pidof   8 zgrep
  28 false     32 ping   4 zless
  12 fgconsole     28 ping6   4 zmore
  60 fgrep     84 ps   8 znew
  24 fuser     32 pwd
Even voor de duidelijkheid, eerst kijken we waarom je schijf zo vol zit, normaal komt dit niet voor en moet je meer dan genoeg hebben aan 15GB voor / Ik denk dat in een van de mappen iets inzit wat er niet in thuis hoort bijv. backup's. Opnieuw installeren kan altijd nog, als je weet wat er niet goed gegaan is, daar leer je van. Succes, ik lees wel of het wat geworden is.

Met vriendelijke groet,

Gijs

Offline whity

• Lid
« Reactie #31 Gepost op: 2008/10/27, 21:51:55 »
Gijs,

Ik vind het fijn om te horen dat het je niet te veel wordt en dat je wel verder wilt gaan.
Je hebt gelijk, via die weg lukt het wel, het resultaat staat hieronder:

Grootte v.d. mappen in de root:

bin:           106 items, in totaal 4,9 MB                                                  vrij: 0
boot:         40 items, in totaal 72,9 MB                                                  vrij: 0
cdrom:       0
dev:          841 items, in totaal 2,0 MB                                                    vrij: 1013,4 MB
etc:            2574 items, in totaal 8,8 MB (sommige inhoud niet leesbaar)   vrij: 0
home:        174 items, in totaal 32,7 MB (sommige inhoud niet leesbaar)   vrij: 40,9 GB
initrd:         niets
lib:             12186 items, in totaal 490,9 MB                                            vrij: 0
lost+found  onleesbaar                                                   vrij: 0                                                                
media:      6 items, in totaal 16,0 KB (sommige inhoud niet leesbaar)      vrij: 0
mnt:        niets                                                          vrij: 0
opt:        244 items, in totaal 2,3 MB                                    vrij: 0
proc:       16168 items, in totaal 896,1 MB (sommige inhoud niet leesbaar) vrij: 0
root:       1 item, met grootte 4,0 KB                                     vrij: 0
sbin:       155 items, in totaal 6,5 MB                                    vrij: 0
srv:        niets                                                          vrij: 0
sys:        11864 items, in totaal 283,0 MB                                vrij: 0
tmp:        42 items, in totaal 15,2 KB                                    vrij: 0
usr:        181721 items, in totaal 2,6 GB                                 vrij: 0
var:        12333 items, in totaal 221,9 MB (sommige inhoud niet leesbaar) vrij: 0

En dan nog onderstaande files zonder map:

initrd.img       7,6 MB (7919361 bytes)
initrd.img.old   7,6 MB (7919140 bytes)
vmlinuz          1,8 MB (1920376 bytes)
vmlinuz.old      1,8 MB (1920376 bytes)

Sorry, dat alles niet goed onderelkaar staat dit berichtenvenster doet een beetje raar.

Als ik in de map usr kijk zijn daar 2 grote mappen n.l.  bin (1729 items) 157,9 MB en lib (22607 items) 1,3 GB.
In lib staan allemaal mappen met programma s, na die programma s staat een giga lijst aan losse files. Ze beginnen allemaal met lib.... ( als ik een nautilusscherm heb op max grootte staat de scrolwijzer/loper (rechts) op ca. 1/7 deel van de totale scrollengte en op dat punt beginnen de files, die doorlopen tot bijna onderaan als de loper dan ook onderaan staat)
De eerste libfile is liba52-0.74.so en de laatste is libzephyr.so.3.0.0 Het zijn 1692 files en totaal 614,6 MB groot.
Dit was het wat mij betreft, wat mij is opgevallen.
De grootste programmamappen binnen /usr/lib waren: kde3 63,6 MB, wine 46,5 MB en python 100 MB.
Ik hoop dat je er iets mee kunt en dat het duidelijk wordt waar het aan ligt.

Met vriendelijke groet,
Whity

« Reactie #32 Gepost op: 2008/10/27, 23:57:56 »
Als ik het goed tel kom ik aan 4640,8 MB afgerond 5,64 GB en je hebt een partitie van 15 GB die 100% vol is, waar zijn die andere 9,36 GB gebleven? merkwaardig. Ga nog eens naar de directory en klik op Beeld>Verborgen bestanden weergeven. Zie je nu extra mappen dus met een . ervoor?

Met vriendelijke groet,

Gijs

Offline whity

• Lid
« Reactie #33 Gepost op: 2008/10/28, 11:15:29 »
Gijs,

Als ik in root bij beeld>verborgen bestanden weergeven klik, dan zie ik geen enkele map/bestand met een punt ervoor.
Bij openen van enkele willekeurige mappen (zoals boot, sys, bin en usr) heb ik geen enkel bestand met punt ervoor gevonden. Terwijl er bij beeld toch een vinkje staat voor " verborgen bestanden weergeven"
Ik heb ook de eigenschappen van root opgevraagd en daar stond: 238687 items met een totaal van 4,6 GB en de vrije ruimte was 0 bytes.
Ik vind dit ook raar, zou er iets corrupt zijn? Waardoor er foute info wordt verschaft? Kan de vrije ruimte door onsamenhangende wegschrijvingen van een programma volgeraakt zijn en die dan niet gelezen kan worden, maar fysiek wel vol staat met data?  M.a.w. ubuntu  zegt aan de ene kant dat de / partitie(~ 15 GB) vol is (zie vorige foutmeldingen) en nu bij eigenschappen dat de / partitie voor 4,6GB bezet is door bestanden. Volgens deze melding moet er dan inderdaad nog zo'n 10GB over zijn.

Met vriendelijke groet,

Whity

« Reactie #34 Gepost op: 2008/10/28, 22:19:34 »
Ik denk ook dat er ergen verkeerde informatie staat, je hebt de hele schijf door gespit en niet meer dan 4,6 GB terug gevonden, heel vreemd.
Start eens op met de Ubuntu live cd en kijk nog eens met Gparted naar je partitie en kijk eens wat daar aangegeven staat. Als deze ook aangeeft 100% vol is misschien wat corrupt in de partitie tabel die in de boot sector staat.
Ga even op zoek hoe je dit of kan herstellen. Als jij ondertussen kan kijken wat Gparted laat zien. Als deze ook aangeeft 100% plaats ik een nieuwe post i.v.m. het repareren van de mbr of partitie tabel, ik wil graag de mening zien van andere forum leden. Hier sneeuwt anders een beetje onder, denk ik

Met vriendelijke groet.

Gijs

Offline whity

• Lid
« Reactie #35 Gepost op: 2008/10/29, 12:42:20 »
Gijs ,

Ik heb met Gparted screenshots gemaakt maar kan ze niet terugvinden. Gparted zegt ze weg te schrijven in /root/gparted.jpeg Via locaties> pers. map> 2x omhoog> dubbelklik op de map root> geeft alleen een map desktop> bij beeld> verborgen best. weergeven, levert ook niets op. Het tracker zoek programma geeft op gparted.jpeg geen resultaaat. Dus helaas geen screenshots en zal ik het handmatig moeten weergeven.

fysiek 1e schijf sata 500gb:     N.B op deze schijf moet ergens grub staan.
                         soort                  naam            groot                    gebruikt             vrij              vlag
 /dev/sda2          ntfs                   muziek          29,5 gb                   25  gb             4,5   gb         boot
 /dev/sda3          ntfs               foto dbase         92    gb                   25  gb            67,5  gb           -
^/dev/sda4      extended                                 344   gb                        -                  -                lba
        /dev/sda5   ntfs                virtualbox          10   gb                   8,5 gb              1,5  gb          -
        /dev/sda6   ntfs             foto videodata     300   gb                  26,5 gb          273,5  gb          -
       ongebruikt  ongebruikt                                35   gb                        -                  -                 -

fysiek 2e schijf sata 200gb:
 /dev/sdb1          ntfs               windows C          35   gb                  23    gb            12    gb         boot
^/dev/sdb2        extended                                 98   gb                       -                  -                  lba
         /dev/sdb5  ntfs                mijn data           33  gb                   17    gb            16    gb          -
         /dev/sdb6  ext3                                        14  gb                   11    gb             3     gb          -
         /dev/sdb7  ext3                                        47  gb                     3    gb            43    gb          -
         /dev/sdb8  linux-swap                                 5  gb                        -                  -                   -
        ongebruikt  ongebruikt                               58  gb                        -                   -                  -

voor de volledigheid ook nog de fysiek 3e schijf sata 200gb:
 /dev/sdc1          ntfs              backupfiles           40  gb                   13   gb              26   gb          boot
 /dev/sdc1          ntfs              foto video           151  gb                 106   gb              44   gb           -

^) staat voor hoofd partitie die is onderverdeeld in de partities er onder.

Zo dat was een heel getik.  Nu blijkt er toch nog een vrije ruimte te zijn van 3gb en ik denk dan gelijk waar is         ~ 14-4,6-3= ~6,4 gb aan ruimte aan besteed? Dat hebben we niet terug gevonden.
Ik ben nog een keer ingelogd als ruud, maar dat geeft nog steeds de bewuste foutmeldingen, dus dat is niet veranderd.
Een andere vraag is of het mogelijk is om in ruud2 aan de emails en het adresboek van ruud te komen, zodat ik wat zaken kan afhandelen. Ik kan nu al een aardig tijdje er niet meer bij. Via terminal lukt het niet om via cd enz. in ruud te komen en ook niet via bestandsbeheer. Misschien weet je waar de email- en adresboek bestanden van ruud zitten en welke extentie ze hebben.
Via bestandsbeheer kan ik wel in de map ruud komen.

Met vriendelijke groet,
Whity

« Reactie #36 Gepost op: 2008/10/29, 16:31:52 »
Is je Engels een beetje in orde? Zelfs ik met mijn steenkolen Engels kom er uit, wilt het niet lukken schrijf je maar. Op deze wijze kan je ruud weer als hoofd gebruiker van de map ruud inschakelen, als een commando niet helemaal duidelijk is kan je dit het beste kopieren en plakken in je terminal.
http://liltux.wordpress.com/2007/06/04/how-to-fix-errors-with-the-dmrc-file/
Wat betreft je / partitie kijk eens met de Ubuntu live cd of Gparted live of er ergens naast de partitie een ongebruikte ruimte(grijs gekleurd) is of een partititie naast zit waar je ruimte vrij kan maken.
Is het te lastig voor je dan kan je een nieuwe installatie doen waarbij je "oude" kan blijven gebruiken met alle instellingen en mail. Op zijn hoogst een programma installeren wat niet in de basis installatie zit, bijv. Virtualbox.
Als eerste kijken of je .dmrc file gefixt kan worden.

Met vriendelijke groet,

Gijs

Offline whity

• Lid
« Reactie #37 Gepost op: 2008/10/29, 19:31:07 »
Gijs,

Het wil maar niet lukken. Via de aangegeven link de opdrachten gekopieerd en geplakt.
Achter ruud2@ryard.~$   " chmod 644 ~/.dmrc" , dit ging goed.
Toen het 2e commando: "  sudo chown your_login_name /home/your_login_name/.dmrc "
De cursor werd toen [sudo] password for ruud2:  toen het password opgegeven waarmee ik ook inlog als ruud2, toen kreeg ik de melding: ruud2 is not in the sudoers file. this incident will be reported
Toen heb ik het password voor ruud (je kunt nooit weten of het lukt) ingevoerd en toen kreeg ik sorry, try again.
Toen heb ik voor het password alleen "enter"  gegeven, toen was het antwoord: sudo: 1 incorrect password attempt. Toen heb ik de terminal maar afgesloten.
Wat ik niet begrijp is, dat het password bij inloggen wel goed is en in de terminal niet! Buiten de passwords voor ruud en ruud2 heb ik nooit een ander opgegeven.

Op de 2e fysieke harde schijf staan de volgende partities in aaneengesloten volgorde zoals nu volgt:
windows C, windows Mijn data, linux root, linux home en linux swap. De ruimte na swap is in Gparted grijs aangegeven en is 58 GB groot.
Om deze grijze ruimte aan een partitie toe te kunnen delen moet er eerst van deze grijze ruimte een lege partitie gemaakt worden? Om de root partitie b.v. 10GB te kunnen vergroten moeten dan eerst de swap en home partitie 10GB verschoven worden? Het is nog wel prematuur, maar is toch fijn te weten hoe het ongeveer zou moeten.
Je hebt het in de 3 na laaste zin over  " nieuwe installatie doen waarbij je " oude" kan blijven bebruiken..." , begrijp ik het goed dat ik dan  een nieuwe installatie moet maken naast de reeds bestaande installatie? Zo ja, dan zou het mooi in die 58 GB passen die nu nog grijs is. Als het dan mogelijk is om  mijn emails en adresboek plus de favorieten van firefox naar de nieuwe installtie te exporteren, kan ik misschien mijn mappen in home ook daarnatoe overhevelen? Of zie ik dit te makkelijk.

Met vriendelijke groet,
Whity

« Reactie #38 Gepost op: 2008/10/29, 20:49:57 »
Eerst het 2e commando moet dus zijn
sudo chown ruud /home/ruud/.dmrc  en het laatste commando
sudo chmod 700 /home/ruud
Wat mij laatste opmerking betreft, je kan het op twee manieren doen
1) Je maakt een nieuwe partitie aan van bijv. 20 GBop het deel van 58GB en tijdens de installatie wijs je de bestaande home aan als /home in het scherm waar als derde keuze handmatig, dus geen vinkje bij formateren zetten, anders is alles weg.
2) Je doet een compleet nieuwe installatie met bijv / 20GB en een nieuwe /home van 38 GB. Later kan je de gegevens uit de oude home partitie overhevelen naar de nieuwe bijv e-mail, OOo documenten, Firefox favorieten etc.
Wat betreft het doorgeven van de vrij ruimte dat klopt wel. bijv eerst vergroten aan de rechterkant en dan links weer de ruimte aan de volgende partitie doorgeven etc. tot de vrij ruimte is waar je deze wilt hebben.
Als je de installatie voor elkaar hebt kan je gaan kijken waaarom de oude / partitie zo vol zit of dat het een fout is in je partitie tabel van de MBR.
Geef maar aan wat je wilt, dan help ik of een van de andere forum leden er door heen. Een mailtje naar mij is ook goed, even klikken op E-mail onder mijn avatar.

Met vriendelijke groet,

Gijs

Offline whity

• Lid
Re: Foutmelding \
« Reactie #39 Gepost op: 2008/11/12, 19:49:59 »
Deze topic is opgelost, weliswaar niet op de manier waarop dit normaal zou moeten gebeuren (alle voor de hand liggende opties waren afgewerkt zonder resultaat,terwijl doorzoeken zoiets werd als het zoeken naar een spelt in de bekende hooiberg), maar via een nieuwe installatie van Intrepid Ibex naast mijn vastgelopen Hardy Heron. Gelukkig had ik genoeg ruimte op de schijf om het zo te doen. Op deze manier heb ik alle persoonlijke gegevens over kunnen hevelen. Verder ben ik best tevreden met de nieuwe omgeving, bijna alles werkt weer.

Vanaf deze plaats wil ik nog iedereen en Gijsbert in het bijzonder, hartelijk bedanken voor de bijdragen die zijn geleverd.

Met vriendelijke groet, :)

Whity

Offline whity

• Lid
Re: Foutmelding \
« Reactie #40 Gepost op: 2008/11/12, 21:22:22 »
Vanaf deze plaats wil ik nog iedereen en Gijsbert in het bijzonder, hartelijk bedanken voor de bijdragen die zijn geleverd.

Sorry, ik bedoelde Gijs Jansen

Whity