Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mozilla Lightning kalender & gebeurtenissen omzetten naar herhalende  (gelezen 1754 keer)

Ik had ooit via omwegen mijn Outlook kalender kunnen importeren naar Lightning (Mozilla Thunderbird), alleen werden mijn herhalende events omgezet naar losse, dus b.v. een verjaardag heeft nu elk jaar nieuw verjaardagsevent. Mijn oorspronkelijk outlook gegevens heb ik al een jaar niet meer maar nu zou ik graag deze events weer willen omzetten naar herhalende. Is iemand dit al eens gelukt met b.v. een script of regular expressions?

Mozilla Lightning kalender & gebeurtenissen omzetten naar herhalende
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/15, 16:26:34 »
Nee dit is mij niet gelukt, wel is er een add-on te downloaden, Birthday Reminder, deze kan synchroniseren met Lightning. Misschien heb je hier iets aan?

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/15, 18:48:37 »
Citaat van: Gijsbert
Nee dit is mij niet gelukt, wel is er een add-on te downloaden, Birthday Reminder, deze kan synchroniseren met Lightning. Misschien heb je hier iets aan?

Met vriendelijke groet,

Gijs
Bedankt..ik ga het eens bekijken.

« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/15, 22:36:49 »
Citaat van: AptlyNamed
Ik had ooit via omwegen mijn Outlook kalender kunnen importeren naar Lightning (Mozilla Thunderbird), alleen werden mijn herhalende events omgezet naar losse, dus b.v. een verjaardag heeft nu elk jaar nieuw verjaardagsevent. Mijn oorspronkelijk outlook gegevens heb ik al een jaar niet meer maar nu zou ik graag deze events weer willen omzetten naar herhalende. Is iemand dit al eens gelukt met b.v. een script of regular expressions?
Ik snap je probleem waarschijnlijk niet. Ik heb lightning 0.9 en kan daarin dingen gewoon laten herhalen van niet herhalen tot aangepast. Dus verjaardagen als nieuwe gebeurtenis aanklikken en jaarlijks laten herhalen, je kunt zels een herinnering zetten. Wat mis ik in je vraag?

met vriendelijke groet

Jan

« Reactie #4 Gepost op: 2008/10/15, 22:49:42 »
Citaat van: Sachjan
Citaat van: AptlyNamed
Ik snap je probleem waarschijnlijk niet. Ik heb lightning 0.9 en kan daarin dingen gewoon laten herhalen van niet herhalen tot aangepast. Dus verjaardagen als nieuwe gebeurtenis aanklikken en jaarlijks laten herhalen, je kunt zels een herinnering zetten. Wat mis ik in je vraag?

met vriendelijke groet

Jan
Als ik een verjaardag aanpas naar herhalend dan staat het jaar erop die gebeurtenis dubbel op diezelfde dag, omdat daar  al een losse verjaardag gebeurtenis stond. Bij mijn import vanuit Outlook waren immers al mijn herhalende gebeurtenissen veranderd in losse gebeurtenissen. En ik kan niet instellen 'maak van deze losse gebeurtenissen één herhalende'. Ik zat al te denken aan exporteren naar ical en dan met een scriptje frobelen om dat wel mogelijk te maken.

« Reactie #5 Gepost op: 2008/10/15, 23:58:20 »
Is me nu helder maar ik kan je helaas geen oplossing bieden.

groet Jan