Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Adobe Flash plug-in  (gelezen 926 keer)

Offline HermanDegenhart

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Adobe Flash plug-in
« Gepost op: 2008/10/13, 00:44:53 »
Hoewel ik de Adobe Flashplayer geïnstalleerd heb, gebeurt het me regelmatig, zowel onder Firefox als onder Opera, dat de pagina die ik op dat moment geladen heb, mij zegt dat het de Flashplayer niet kan vinden. Ik denk dat dit betekent dat de Flashplayer plug-in niet geïnstalleerd is. Is dat zo, en zo ja, waar haal ik die vandaan?

Offline tabasco

• Lid
Adobe Flash plug-in
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/13, 00:46:50 »
Als je script block oid aan hebt staan krijg je deze melding ook...

Offline HermanDegenhart

• Lid
Adobe Flash plug-in
« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/13, 02:00:18 »
Tabasco, NoScript en AdBlock had ik er om die reden al uitgegooid. Ik heb overigens de indruk dat het probleem zich niet op elke pagina voordoet die Flash gebruikt.

Offline Hanssun

• Lid
Adobe Flash plug-in
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/13, 07:19:56 »
goedemorgen,

wat heb jij in je mediaplayerconnectivity staan bij flash? , bij mij staat dit /usr/lib/flashplugin-nonfree/libflashplayer.so .

Gr Hans,

Offline AutoStatic

• Lid
    • autostatic
    • linux.autostatic.com - Audio Productie & Linux
Adobe Flash plug-in
« Reactie #4 Gepost op: 2008/10/13, 09:02:41 »
Je zou kunnen checken of Firefox de plugin ziet door about:plugins in te geven in de adresbalk van Firefox. Maar als je Flash installeert mbv Synaptic of apt-get install zou de plugin op de goeie plek gezet moeten worden en herkend moeten worden door de browsers. Tenzij je de browsers niet via Symaptic/apt-get hebt geïnstalleerd.

Offline Tom

• Lid
    • Wanda´s Blog Linux Xubuntu. ♥
Adobe Flash plug-in
« Reactie #5 Gepost op: 2008/10/13, 11:44:32 »
Citaat van: HermanDegenhart
Hoewel ik de Adobe Flashplayer geïnstalleerd heb, gebeurt het me regelmatig, zowel onder Firefox als onder Opera, dat de pagina die ik op dat moment geladen heb, mij zegt dat het de Flashplayer niet kan vinden. Ik denk dat dit betekent dat de Flashplayer plug-in niet geïnstalleerd is. Is dat zo, en zo ja, waar haal ik die vandaan?
In Synaptic Pakket beheer.
Maar bij install van ubuntu restrict extras moet hij al automatisch geinstall zijn.
Vriendelijke groeten Tom

Hen vandaag nog een  java update gekregen van de goede sint.
2 x Xuby 14.04.5 Lts 64 bits stand alone. 2 x Xuby 16.04.3 Lts 64 bits stand alone. ♥
https://sites.google.com/site/wandabloglinuxxubuntu/pc-s-installeren-configureren