Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hulp gezocht bij bevestigen fout in Impress  (gelezen 657 keer)

Offline vanadium

• Lid
Hulp gezocht bij bevestigen fout in Impress
« Gepost op: 2008/10/12, 12:49:34 »
Kunnen jullie eens vlug testen of je dit probleem ook hebt:

1) Start Impress op en teken een lijn van links onder naar rechts boven
2) Met de lijn (nog steeds) geselecteerd, type een beetje tekst. Die tekst behoort tot de lijn, en zal schuin met de lijn meelopen.
3) Pas op het object een animatie toe: klik "Aangepaste animatie" in het rechter paneel en kies "toevoegen", "Wissen" en zet de snelheid van het effect op "gemiddeld"

Speel nu de presentatie af (F5). Wat ik zie, is dat tijdens de animatie de individuele letters veel te sterk gedraaid worden weergegeven. Als het effect afgelopen is, "verspringen" de letters naar hun normale, gedraaide positie.

Graag even testen en rapporteren welke Ubuntu versie (ook andere Linuxen zeer welkom) en welke OOo versie je draait (Help - Info over OOo). Ik heb alvast de indruk dat het een probleem van alleen Ubuntu is, meer het zou ook een specifiek Ubuntu probleem kunnen zijn, en ik ben er bijna zeker van dat ik dit pas sedert Hardy heb. Voor mij betreft het Hardy heron met de standaard OOo versie van Ubuntu (2.4.1-1ubuntu2)

Hartelijk bedankt bij voorbaat!

« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/12, 12:55:59 »
Gewoon met 8.04.1 en OOo2.4
Als ik afspelen doe in het middenvak, dan observeer ik het effect waarover je spreekt.
Wanneer ik klik op presentatie in full-screen is er geen verspringing en dus geen enkel probleem.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/12, 12:58:31 »
Met de RC4 van OOo blijven mijn conclusies hetzelfde: alleen bij afspelen in het middenveld is er een verspringing, niet bij fullscreen.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/13, 10:03:34 »
Bedankt, Prosper. Bij mij gaat het dus ook fullscreen fout. Ik begin te denken dat het te maken heeft met mijn configuratie, misschien mijn grafische kaart (ATI restricted driver).

Offline Rulus

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2008/10/13, 10:14:54 »
Bij mij werkt het gewoon goed. Ik heb 8.04.1 met OOo 1:2.4.1-1ubuntu2; en ik heb ook de fglrx driver (ATI mobilty x700).