Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: sbackup  (gelezen 699 keer)

sbackup
« Gepost op: 2008/10/11, 17:09:17 »
Hoi,
Gebrui simple backup. Maar vraagje. Wanneer ik een backup start krijg ik een venster te zien....er is een backup-proces gestart op de achtergrond met nr xxxxxxxx (de nr dus).
Hoe kan ik nu weten dat die backup loopt (zonder naar de plaats te gaan kijken waarop ie geschreven wordt) en hoe kan ik zien dat die is geƫindigd?
Tevens vraag ik me af of die backup-gegevens ook op een andere ubuntu kunnen worden teruggezet ipv de mijne.

sbackup
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/12, 14:27:24 »
Zijn er andere simple backup gebruikers?

sbackup
« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/12, 15:55:47 »
Citaat van: acousticghille
Hoi,
Gebrui simple backup. Maar vraagje. Wanneer ik een backup start krijg ik een venster te zien....er is een backup-proces gestart op de achtergrond met nr xxxxxxxx (de nr dus).
Hoe kan ik nu weten dat die backup loopt (zonder naar de plaats te gaan kijken waarop ie geschreven wordt) en hoe kan ik zien dat die is geƫindigd?
Ik denk dat je dit niet kunt zien. Ik merk dat er een back up gemaakt wordt doordat mijn PC het ineens erg druk krijgt (processorgebruik loopt op) en mijn externe HD begint te pruttelen.

Terugzetten op ander systeem? Hangt er van af welke data je opslaat. Als dat alleen tekstbestanden, foto's e.d. zijn moet dat wel gaan. Maar systeeminstellingen en systeembestanden kun je niet altijd 1 op 1 overzetten; waarom zou je ook?