Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Impress  (gelezen 595 keer)

Offline lcup

• Lid
Impress
« Gepost op: 2008/10/02, 15:56:55 »
Openoffice Writer en Calc werken probleemloos, maar na drie keer een heel eenvoudige dia met simpele tekst in Impress is het nu al twee keer misgegaan. De processorbelasting gaat naar bijna 100% en ik kan het programma alleen nog sluiten met de noodknop. Herstellen is tot nu toe wel goed gegaan. Op deze manier heeft het niet veel zin om aan een uitgebreide presentatie te beginnen.
Hardy 8.4.1  en OO 2.4 Iemand een idee?

Is er ergens een logbestand te vinden.
Voorlopig is het hier afgeschreven. Het blijft maar crashen en is dus totaal onbruikbaar.

Offline Tom

• Lid
Impress
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/02, 17:51:16 »
Citaat van: lcup
Openoffice Writer en Calc werken probleemloos, maar na drie keer een heel eenvoudige dia met simpele tekst in Impress is het nu al twee keer misgegaan. De processorbelasting gaat naar bijna 100% en ik kan het programma alleen nog sluiten met de noodknop. Herstellen is tot nu toe wel goed gegaan. Op deze manier heeft het niet veel zin om aan een uitgebreide presentatie te beginnen.

Voorlopig is het hier afgeschreven. Het blijft maar crashen en is dus totaal onbruikbaar.
Help dit - artikel 23.
http://computertip.googlepages.com/ubuntutipsentrucs
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline lcup

• Lid
Impress
« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/02, 19:56:41 »
Citaat van: wandarooze
Citaat van: lcup

Help dit - artikel 23.
http://computertip.googlepages.com/ubuntutipsentrucs
Nee, ben bang van niet.
Na nog wat andere forums te hebben bezocht lijkt het een diepere oorzaak te hebben. Dat is me op dit ogenblik allemaal nog te technisch. Maar het is bekend dus ik wacht de updates maar af.