Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Handtekening in Evolution  (gelezen 2329 keer)

Handtekening in Evolution
« Gepost op: 2008/09/16, 09:32:08 »
Ik ben over op Ubuntu, maar loop soms nog tegen kleine dingen aan die ik graag anders zou willen zien.

Neem nou het automatisch onderetekenen van een e-mail.
In outlook had ik deze standaard ingesteld, als ik een mail schreef kwam automatisch mijn handtekening er onder.

Als ik in evolution een nieuwe mail schrijf komt niet automatisch deze handetekening er onder te staan, maar moet ik deze bewust een kiezen.

Weet iemand een oplossing?

Alexander
HP 530 Laptop / 2 Gig ram / 120 Gig hd
Ubuntu 11.10

Offline PeterF

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/16, 09:40:27 »
Je moet in de configuratie van de email account een standaard handtekening geven, bij meerdere accounts kun je zo per account een andere standaard handtekening hebben.

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/16, 11:40:36 »
In detail:

Edit - Preferences - Mail accounts, klik op het account waarvoor je een handtekening wil, "Edit", en onderaan signature. Je zal wellicht eerst een "add signature" moeten doen. De handtekening die je zo opgeeft kan je dan via de drop down links toewijzen aan het account.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/09/16, 12:11:20 »
Werkt voor geen meter bij mij.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #4 Gepost op: 2008/09/16, 13:15:33 »
Je kunt daar per account handtekeningen toevoegen en kiezen welke de standaard handtekening moet zijn. Als je nu een nieuwe e-mail aanmaakt staat de standaard handtekening geselecteerd voor die e-mail. Je kunt in het drop down menu (rechtsboven) echter voor elke account elke willekeurige handtekening kiezen uit een lijstje van alle handtekeningen van alle accounts. Heb je het ook zo gedaan wandaroze? Als dit niet werkt zit er ergens anders iets fout wellicht.
Wie de gemakkelijkste weg niet zoekt is een luiaard. :)
Linux User #228066

Offline Tom

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2008/09/16, 15:17:14 »
Citaat van: prikkebeen2
Je kunt daar per account handtekeningen toevoegen en kiezen welke de standaard handtekening moet zijn. Als je nu een nieuwe e-mail aanmaakt staat de standaard handtekening geselecteerd voor die e-mail. Je kunt in het drop down menu (rechtsboven) echter voor elke account elke willekeurige handtekening kiezen uit een lijstje van alle handtekeningen van alle accounts. Heb je het ook zo gedaan wandaroze? Als dit niet werkt zit er ergens anders iets fout wellicht.
Heb alles gedaan zoals het moest.
Heb wel telkens mijzelf een bericht gestuurd naar mijn Gmail , nada.
Is geen drama heb ook een handtek, in mijn Gmail staan en die werkt goed.
En ik gebruik die ook het meeste.
grtz Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline HP

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2008/09/16, 16:01:47 »
Citaat van: wandarooze
Gegeven de aard van deze draad vind ik het wel iets wat opgelost moet worden. Ookal ben je niet de OP. Wat werkt er precies niet?

Heb je bij het tabblad ondertekening wel een ondertekening geselecteerd?
--
Taking on nearly religious proportions, the established monetary institution exists as one of the most unquestioned forms of faith there is. How money is created, the policies by which it is governed, and how it truly affects society, are unregistered interests of the great majority of the population. [Zeitgeist addendum]

« Reactie #7 Gepost op: 2008/09/16, 17:38:12 »
Citaat van: HP
Citaat van: wandarooze
Gegeven de aard van deze draad vind ik het wel iets wat opgelost moet worden. Ookal ben je niet de OP. Wat werkt er precies niet?

Heb je bij het tabblad ondertekening wel een ondertekening geselecteerd?
Ik ben ook even aan het testen geweest met mijn gmail.com account en hier werkt alles. Van mijn provider aan mijn gmail en ook van gmail>gmail. Ook met een plaatje in de handtekening. Ik gebruik wel de uitgaande mailserver van mijn provider. De versleuteling moet ik wel uitschakelen.
Wie de gemakkelijkste weg niet zoekt is een luiaard. :)
Linux User #228066

« Reactie #8 Gepost op: 2008/09/16, 21:48:33 »
Beste Vanadium

Problem solved!!!

Bedankt dat is precies wat ik bedoelde... Ik heb nu weer standaard een handtekening onder mijn mails staan...

Heerlijk Ubuntu en heerlijk zo'n forum wat je probleem binnen een dag oplost...

Groet,
Alexander
HP 530 Laptop / 2 Gig ram / 120 Gig hd
Ubuntu 11.10