Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: helderheid laptop  (gelezen 1469 keer)

berre

• Gast
helderheid laptop
« Gepost op: 2008/09/10, 15:32:02 »
ik kan de helderheid van mijn laptopscherm niet aanpassen. ik kan het balkje voor helderheid wel verschuiven door in de werkbalk vanboven het icoontje te plaatsen of met de sneltoetsen op mijn laptop, maar de helderheid zelf veranderd helemaal niet. moet ik hier nog een ondersteunend programma voor downloaden?

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
helderheid laptop
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/10, 16:55:59 »
Welke flaptop heb je? Merk, type, als het kan ook een snelkoppeling naar een webpagina met de technische specificaties.

berre

• Gast
helderheid laptop
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/10, 17:12:02 »
Citaat van: pjotr123
Welke flaptop heb je? Merk, type, als het kan ook een snelkoppeling naar een webpagina met de technische specificaties.
Toshiba Satellite L40

http://nl.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/jsp/SUPPORTSECTION/discontinuedProductPage.do?service=NL&com.broadvision.session.new=Yes&PRODUCT_ID=131891

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
helderheid laptop
« Reactie #3 Gepost op: 2008/09/10, 17:20:44 »
Probeer dan eens wat kihid schreef, in je oude draad:
Citaat van: kihid
berre,

vaak kun je "speciale"toetsfuncties en dergelijke instellen door middel van tooltjes voor je desbetreffende laptop.
Doe dit als volgt, tik in syanaptic bij zoeken het merk (of afkorting) van je laptop, meestal vind je dan zoiets als: toshutils = Toshiba laptop Utilities.
Zelf heb ik een vrij recente Toshiba en de speciale toetsen voor geluid, helderheid enz. werken daardoor allen correct.

Suc6