Eindelijk een programma dat ideaal werkt!! Ontzettend bedankt hiervoor!!!!

Heb letterlijk staan dansen in de kamer toen er zo snel en simpel perfect beeld kwam (via pc [Radeon 7500] op antieke jvc tv). Je wil niet weten hoelang ik aan het prutsen geweest ben met freevo, mythtv frontend+backend instellingen, xorg.conf instellingen... en toen ik even beeld had op de tv, begon het beeld op de monitor zodanig te flikkeren dat er niets meer op te doen was, in de Grub Fix X-server gedaan en maar weer verder zoeken... menig avondje aan verspild en het ergste is nog dat ik vrij vroeg in de problematiek al langs je site was gekomen, maar het eerst niet aandurfde in al mijn noobheid (nog maar net overgestapt van xp naar ubuntu 8.10, totaal geen Linux ervaring, alleen bekend met windows). Aargh. Maargoed, het werkt nu! Alleen nog 1 dingetje: ik moet de monitor resolutie van 1024x768 naar 800x600 zetten (net als S-video), maar ik heb dan weer last van die instellingen als ik de pc wil gebruiken tussendoor om te switchen van filmpje bijvoorbeeld. Waardoor ik steeds tussen die resoluties zit te flipperen. Is daar een andere manier voor of doe ik het gewoon goed zo?
Nogmaals bedankt en keep up the good work

Greetz, Bliss