Ik ben al enkele dagen bezig om Python-randr te installeren op één van de klonen van m'n blokkendoos. Vermits ik daar geen internet heb, moet ik alle pakketjes meenemen op stick (en dan kopiëren naar /var/cache/apt/archives en vervolgens sudo apt-get -f install). Om dat klaar te spelen heb ik dus eerst alle dependencies uitgeplozen, maar vermits ik op mijn laptop al eens apt-get clean doe, staan die pakketjes er niet meer in. Ik heb het dan maar geïnstalleerd op m'n originele blokkendoos (hoewel dat zinloos is, want daar zit geen dual-head videokaart in) alleen maar om die pakketjes in het archief te krijgen. Via AptOnCd heb ik dan de bewuste pakketjes geselecteerd, met automatische markering van dependencies, maar blijkbaar heeft hij er nog minstens twee vergeten (libpthread-stubs0 en libpthread-stubs0-dev) want daar reclameerde hij op.
Overigens wil die AptonCD blijkbaar alleen maar branden op CD en niet een .iso aanmaken. Vermits die Pentium3 geen CD-schrijver heeft, heb ik dan maar manueel al die pakketjes gekopieerd naar stick. Ofwel heb ik er dus twee vergeten, ofwel had hij die niet gesignaleerd...
(Heb 'm even opgestart om het te controleren...: Hij selecteert ze dus niet zelf

hoewel ze als dependencies van libcb1 moeten geïnstalleerd worden)
Enfin, ik heb ze er nu bijgezet op stick en zal het straks nog eens proberen. Lukt dat weer niet, dan verplaats ik die doos wel eens naar een lokaal waar wel internet is. er zijn limieten aan mijn geduld.
Hoewel ik wel graag dat installeren zonder internet onder de knie zou krijgen.
Edit: controle uitgevoerd, zie hoger.