Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: gnome-panel geen ruimte laten reserveren  (gelezen 611 keer)

deKeijzer

• Gast
gnome-panel geen ruimte laten reserveren
« Gepost op: 2008/08/13, 17:05:59 »
Hallo iedereen,

aangezien ik desktop aan het pimpen ben vroeg ik me iets af.
Als je je gnome-panel op expand zet kan je hem zo slepen dat hij niet op een rand van het scherm zit. Op dat moment kan je applicaties het hele scherm laten gebruiken door gewoon te maximaliseren. Dit is wat ik wil, alleen wil ik wel dat mijn gnome panel in het midden boven aan mijn scherm zit. Dus wel altijd on top, maar dat vensters zich er zeg maar onder bevinden. Is dit mogelijk? Ik kan het echt niet vinden ..

//edit:
Het best wat ik kan bereiken is een panel die 50 pixels van boven hangt. Jammer genoeg komt hij dan wel over essentiele dingen in firefox. Maar als ik hem hoger zet via gconf-editor komt hij weer tegen de bovenkant aan. En de gemaximaliseerde programma`s komen maar tot aan de rand..

« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/17, 12:44:39 »
je kan wel automatisch verbergen instellen
Ik begrijp er weer eens geen zak van. Maar da maak ni uit.. trek in een koekje:P:P

Acer aspire 3620: ubuntu hardy- Windows xp home

paradigit enforcer:
core2quad processor
nvidea geforce gtx 260
4 gig ddr2 ram
750 gb hd
22" beeldscherm

Offline Tom

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/17, 13:14:05 »
Op paneel rechts klik en gaan naar eigenschappen , daar heeft U verschillende keuze .
Automatisch verbergen en verberg knoppen tonen.
En als U op F11 drukt gaan beide panelen weg.
Terug F11 en ze zijn daar weer.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.