Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: E-mail notificatie voor Hotmail  (gelezen 817 keer)

eric52

• Gast
E-mail notificatie voor Hotmail
« Gepost op: 2008/08/13, 16:10:32 »
Ik gebruik het programma E-mail notificatie om mij op te hoogte te stellen over er nieuwe berichten in mijn Gmail bus zijn. Ditzelfde zou ik ook voor mijn Hotmail (nu Live ) willen.

Ik dacht slim te zijn door in Notificatie bij Toevoegen voor Gmail te kiezen en dan de Hotmail gegevens in te vullen maar dat werkt dus niet. Ik krijg nu tweemaal de nieuwe entrees van Gmail te zien.  

Wie weet of het met Hotmail ook kan en zo ja hoe ?

Ik heb overigens eerste Gmail Notify (ik werk met Gnome) gebruikt maar dat werkte niet,  Mail Notification 4.1 werkt (voor Gmail) prima bij mij.

Offline kennywest

• Lid
    • http://kennywest.blogspot.com
  • Steunpunt: Nee
« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/17, 12:43:03 »
Hmmm, hotmail en gmail zijn 2 totaal verschillende zaken. Het is in beide gevallen een webmail toepassing, maar de mogelijkheden om het te benaderen zijn verschillend. Zo ondersteunt hotmail bij mijn weten geen pop3, terwijl gmail dat wel ondersteunt. Ik vermoed dat die notifier gebruik maakt van een pop3 connectie.

eric52

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/17, 14:16:04 »
Hi Kennywest , dank voor je reactie

heb verschillende programma's geprobeerd en tot nu toe gaat het G-mail notificatie prima maar Hotmail wil niet lukken. Heb trouwens hetzelfde probleem onder XP, heb het dan ook opgegeven.

Die notificatie is leuk maar eigenlijk onnodig daar ik dagelijks mijn mail check en ook niet a la minuut hoef te reageren.