Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wil niet updaten. (Opgelost)  (gelezen 515 keer)

Wil niet updaten. (Opgelost)
« Gepost op: 2008/07/21, 06:03:16 »
Al enkele dagen lang krijg ik geen update meer aangeboden, hoewel ik de indruk heb dat er wel updates zijn. Ook als ik Systeem/Beheer/Update-manager oproep en laat zoeken, krijg ik steeds een blank scherm terug. Maar b.v. Opera beweert dat er wel degelijk een update voor me klaarligt. Ik heb al eens onder softwarebronnen van server gewisseld, maar ook dat mocht niet helpen. Heeft iemand een idee?
« Laatst bewerkt op: 2009/02/15, 01:41:02 door HermanDegenhart »

Wil niet updaten.
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/21, 06:55:03 »
Als je van server wisselt onder Softwarebronnen, laat hem eens zelf zoeken naar de "beste server".  Klik op de keuzeknop voor "downloaden van", kies dan overige.  Op dat scherm kies je de knop "Kies beste server"...  Kan wel even duren...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Wil niet updaten.
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/21, 22:52:54 »
Prosper, alweer gelukt. Bedankt. Dat trucje had ik overigens al eens uitgehaald en kwam toen op de TU van Twente uit. Nu op Cambrium. Dat zoeken moet je kennelijk zo nu en dan overdoen. Goed om te weten. Nogmaals bedankt.