Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Intrepid installparty: Ook bij jou in de buurt?  (gelezen 111857 keer)

Offline Catharina

• Lid
    • http://www.mingos.nl
Intrepid installparty: Ook bij jou in de buurt?
« Reactie #325 Gepost op: 2008/11/07, 15:14:42 »
Ok bedankt. heb even een verhaaltje op mijn blog gezet.

Offline raggar

• Lid
    • fietsen naar Tibet
« Reactie #326 Gepost op: 2008/11/07, 15:51:52 »
Groningen staat er nu ook op :)

Offline Floyo

• Lid
« Reactie #327 Gepost op: 2008/11/07, 16:13:31 »
Jongens, geef het maar op bij Solcon, Zoals ik als zij heb ik vrijwel direct contact gehad met de directeur. En hij wil de ruimte niet regelen omdat hij niet aanwezig is en hij er zelf bedrijfstechnisch niets mee op schiet. (En dat vindt deze jongen onzin)

Offline Double12

• Lid
« Reactie #328 Gepost op: 2008/11/07, 17:22:01 »
Citaat van: floyo
hij er zelf bedrijfstechnisch niets mee op schiet.
Dat vind ik ook wel logisch, want een internetprovider heeft niet direct een link met één bepaald besturingssysteem. Ze hebben dus ook niet speciaal baat bij de verspreiding van Ubuntu, en er waarschijnlijk ook niets tegen.

Ik zou het inderdaad maar niet te veel laten afhangen van Solcon als sponsor: dan maar een low-budget party, want dan heb je tenminste iets.

« Reactie #329 Gepost op: 2008/11/07, 18:49:34 »
Ik weet nog wel een zaaltje te huren (in dronten),...
Volgens mij rond de 70 euro alleen... en dat zou helaas te duur zijn.
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline gijsisok

• Lid
« Reactie #330 Gepost op: 2008/11/07, 22:15:58 »
Mocht iemand nog naamkaartjes willen hebben, dan kan eventueel die van de party in Apeldoorn gebruikt worden. Ze zijn 95mm X 65mm, Maarten weet voor welke "houders" dat zijn, ik heb die niet besteld. Hier de downloadlink: http://urahost.com/download.php?file=907076 Wel moet het Ubuntu font geinstalleerd zijn doormiddel van:
sudo apt-get install ttf-ubuntu-title

Offline Double12

• Lid
« Reactie #331 Gepost op: 2008/11/07, 22:53:12 »
Citaat van: gijsisok
Mocht iemand nog naamkaartjes willen hebben, dan kan eventueel die van de party in Apeldoorn gebruikt worden. Ze zijn 95mm X 65mm, Maarten weet voor welke "houders" dat zijn, ik heb die niet besteld. Hier de downloadlink: http://urahost.com/download.php?file=907076 Wel moet het Ubuntu font geinstalleerd zijn doormiddel van:
sudo apt-get install ttf-ubuntu-title
They're nice ^^ Maar ik heb al andere gemaakt (in oO.o), die zijn ook van een ander formaat. Maar misschien ga ik dat font daarvoor nog gebruiken.

« Reactie #332 Gepost op: 2008/11/07, 23:10:15 »
Ik heb een doosje met 24 doorzichtige badges besteld (zit een speld en clip aan)
Afmeting is 65 x 95 mm. Zijn besteld bij een bedrijf in Tilburg.
Ze zijn niet zo duur..
en het staat natuurlijk wel goed, vooral met dat originele font..

Offline profoX

• Lid
    • wesley
    • Lionslink
« Reactie #333 Gepost op: 2008/11/08, 05:44:29 »
Kan er iemand een zielige kerel zonder vervoer meepakken vanuit omgeving Turnhout naar de RP in Den Haag? :)
En anders: wie komt me ophalen aan het station en brengt me naar de RP :P
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

« Reactie #334 Gepost op: 2008/11/08, 08:19:57 »
Citaat van: Double12
Maar ik heb al andere gemaakt (in oO.o), die zijn ook van een ander formaat. Maar misschien ga ik dat font daarvoor nog gebruiken.
Nou, die mag je ook best laten zien hoor!
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline Double12

• Lid
« Reactie #335 Gepost op: 2008/11/08, 12:35:16 »
Citaat van: profoX
Kan er iemand een zielige kerel zonder vervoer meepakken vanuit omgeving Turnhout naar de RP in Den Haag? :)
En anders: wie komt me ophalen aan het station en brengt me naar de RP :P
Vanaf Station Den Haag Centraal of Station Den Haag HS moet je tram 17 richting Statenkwartier nemen, en dan uitstappen bij halte Van Speijkstraat.
Misschien kan ik naar het station komen om je vanaf daar op te halen, maar dat ligt er even aan of ik de hele dag op de party moet zijn.

« Reactie #336 Gepost op: 2008/11/08, 14:56:11 »
Citaat van: slorg
Ik vind het wel meevallen, misschien kunnen we donaties regelen op de partie zodat we het kunnen betalen?

En er zullen toch vast wel meer zalen zijn in Dronten? Misschien kan iemand iets regelen bij een computerclub of een school in Dronten?

Offline Double12

• Lid
« Reactie #337 Gepost op: 2008/11/08, 15:15:05 »
Citaat van: Vistaus
Ik vind het wel meevallen, misschien kunnen we donaties regelen op de partie zodat we het kunnen betalen?

En er zullen toch vast wel meer zalen zijn in Dronten? Misschien kan iemand iets regelen bij een computerclub of een school in Dronten?
Achteraf proberen de huur te financieren lijkt me niet zo geslaagd, je weet namelijk nooit of er wel genoeg bezoekers komen en of ze wat willen geven.

Een computerclub of andere groep die wil samenwerken en die dus wel gratis een ruimte wil afstaan, is natuurlijk het beste. Maar de "iemand" die dat moet regelen zal denk ik één van jullie moeten zijn.

« Reactie #338 Gepost op: 2008/11/08, 16:43:27 »
Ik woon niet in Dronten dus ik weet niet zo goed welke bedrijven enzo er allemaal zitten. Maar ik kan wel zo in Dronten komen, ik moet toch elke dag naar Lelystad (school zit in Lelystad). Maar goed, dan doe ik het liever samen met iemand als ik naar Dronten zou komen.

« Reactie #339 Gepost op: 2008/11/08, 21:12:45 »
Dat is waar ja. Maar goed, ik ken hier geen computerclubs in Almere of Lelystad of Dronten. En op mijn school wordt dat sowieso al niet gedaan, niet in het weekend tenminste.

« Reactie #340 Gepost op: 2008/11/08, 21:55:07 »
Ik wil niet heel vervelend of demotiverend klinken hoor, maar soms moet je even nuchter op een rijtje zetten wat er al geregeld is en dan kijken of het inderdaad nog haalbaar is voor eind november.
Belangrijkste is een stevige groep vrijwilligers, als t half kan draagkracht van een computerclub, een ruimte en...... geld(sponsor).
Ik kan het mis hebben maar ik heb het gevoel dat er nog niet veel goed geregeld is in de polder. Is het dan niet verstandig alles gewoon een half jaar uit te stellen zodat je de zaak goed geregeld hebt voor de volgende release? Dan leg je ook niet zo'n grote druk op jezelf. Het moet tenslotte wel leuk blijven.
De wereld vergaat niet als je een half jaar later een polderparty hebt.

« Reactie #341 Gepost op: 2008/11/08, 21:58:10 »
Wat we al hebben voor Dronten:
Vrijwilligers
Demo-pc's

Wat we nog niet hebben voor Dronten:
Al het overige

« Reactie #342 Gepost op: 2008/11/09, 11:53:39 »
Het aantal vrijwilligers is wat krapjes he....
Grote vraag is natuurlijk of je het zelf binnen een betrekkelijk korte termijn nog haalbaar acht.
Ik zou zelf de zaak afblazen en dan vol voor de volgende release gaan. In april/mei.
Maar goed, je moet wel zelf je afweging maken he.

« Reactie #343 Gepost op: 2008/11/09, 16:37:10 »
Je hebt gelijk. Als er niet binnen 3 dagen een andere ruimte wordt gevonden, blazen we de party af. Iedereen mee eens?

Offline Double12

• Lid
« Reactie #344 Gepost op: 2008/11/09, 16:49:11 »
Citaat van: Vistaus
Je hebt gelijk. Als er niet binnen 3 dagen een andere ruimte wordt gevonden, blazen we de party af. Iedereen mee eens?
Als ik jullie was zou ik die 3 dagen nog proberen een ruimte vinden bij een computerclub.
Als je googelt op "computerclub lelystad" vind je er een aantal.
Zo'n computerclub wil dat natuurlijk alleen maar als de datum een stukje vooruit ligt, dus ik zou dan naar 29 november of nog later gaan. Alleen dan moet je weer rekening houden met sinterklaas en kerstdagen, dus het kan ook weer niet te ver weg.

Als dat niet lukt, moet je inderdaad reeël zijn en het afblazen. De medewerkers van Dronten kunnen dan misschien voor een deel nog meehelpen in Apeldoorn (15 nov), Den Haag (15 nov) en Groningen (22 nov).

« Reactie #345 Gepost op: 2008/11/10, 19:34:58 »
Tada....

Heel mooi op tijd: voor mijn lezingen op de HCC dagen (op 28 en 30 november) is vandaag een mooie doos met 400 cd's binnen gekomen. Met dank aan Jono Bacon en een tip van JohanvD  :D

Er zitten zelfs wat stickers bij :p

Hier zit een heel tevreden mens

« Reactie #346 Gepost op: 2008/11/10, 19:39:01 »
400????? Dat kan nooit waar zijn?!!!

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #347 Gepost op: 2008/11/10, 19:40:39 »
Dat zijn een hoop cd's!

Mooi dat het gelukt is :)

« Reactie #348 Gepost op: 2008/11/10, 20:19:24 »
Das mooi, De HCC dagen, daar zal ik waarschijnlijk met mijn vader heen gaan....

Maar ik kan de Den Haag Release party bijwonen, of de Flevolandse doorgaat of niet (ik ben toch in Den Haag (scheveningen, bij de vuurtoren) dit weekend (bij mijn tante)).
Daar kan ik ook nog meehelpen tijdens de party zelf (ik ben vanaf vrijdagavond dus ik kan beginnen vanaf elk tijdstip). Zou dat nog mogelijk zijn, en hoe laat moet ik dan daar aanwezig zijn, En waar is nog hulp nodig (in den haag)?
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline lordnoid

• Lid
« Reactie #349 Gepost op: 2008/11/10, 20:28:51 »
Citaat van: arie
Das mooi, De HCC dagen, daar zal ik waarschijnlijk met mijn vader heen gaan....

Maar ik kan de Den Haag Release party bijwonen, of de Flevolandse doorgaat of niet (ik ben toch in Den Haag (scheveningen, bij de vuurtoren) dit weekend (bij mijn tante)).
Daar kan ik ook nog meehelpen tijdens de party zelf (ik ben vanaf vrijdagavond dus ik kan beginnen vanaf elk tijdstip). Zou dat nog mogelijk zijn, en hoe laat moet ik dan daar aanwezig zijn, En waar is nog hulp nodig (in den haag)?
hier het adres
www.releaseparty.eu/denhaag
om te helpen mag je vanaf 8.45 komen, het begint om 10 uur
www.releaseparty.eu/denhaag.php