Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Intrepid installparty: Ook bij jou in de buurt?  (gelezen 115572 keer)

Intrepid installparty: Ook bij jou in de buurt?
« Reactie #300 Gepost op: 2008/10/30, 21:23:34 »
Op 15 nov. kan ik ook niet, dus het zal sowieso op een andere dag moeten. Misschien een week later? Dan hebben we ook meteen en week extra om te organiseren enzo...

Offline Double12

• Lid
« Reactie #301 Gepost op: 2008/10/30, 21:27:18 »
Of gewoon zo laat mogelijk in november (29 nov). Dan heb je het allermeeste tijd om te organiseren.

« Reactie #302 Gepost op: 2008/10/30, 21:31:44 »
Maar dan duurt het wel erg lang, dan is 8.10 al bijna een maand uit.

Offline Double12

• Lid
« Reactie #303 Gepost op: 2008/10/30, 21:36:45 »
Maakt op zich niet zoveel uit toch? Als mensen hun hele leven niet hebben kennisgemaakt met Ubuntu, kunnen ze ook nog wel dat weekje wachten op Intrepid.
Maar uiteraard moet je helemaal zelf weten welke datum je neemt.

« Reactie #304 Gepost op: 2008/10/31, 11:27:35 »
Ja ok, inderdaad maakt het niet zoveel uit.

« Reactie #305 Gepost op: 2008/10/31, 15:18:39 »
Ok nu maar afwachten. Alvast bedankt :)

Offline stani

• Lid
    • http://pythonide.stani.be
« Reactie #306 Gepost op: 2008/10/31, 15:46:56 »
Citaat van: Rulus
HCC Vlaanderen organiseert ook een Ubuntu installatie evenement op maandag 3 november in Mechelen. Iedereen is welkom vanaf 20.00 uur :) Meer informatie op hun website.
Wie gaat hier naartoe?

Offline Double12

• Lid
« Reactie #307 Gepost op: 2008/10/31, 16:18:23 »
Citaat van: Vistaus
Ok nu maar afwachten.
Ja, of niet afwachten.
Want ondertussen kun je misschien al andere zaken regelen.
Heb je een ruimte voor de install party? Wat ga je qua promotie doen: kranten, radio, tv, mond-tot-mond-reclame? Persberichtje maken of van iemand anders jatten (ik kan je er binnenkort één sturen)?
Eten/drinken?

Offline lordnoid

• Lid
« Reactie #308 Gepost op: 2008/10/31, 16:50:21 »
Citaat van: Double12
Ok nu maar afwachten.
Ja, of niet afwachten.
Heb je een ruimte voor de install party? Wat ga je qua promotie doen: kranten, radio, tv, mond-tot-mond-reclame? Persberichtje maken of van iemand anders jatten (ik kan je er binnenkort één sturen)?
Eten/drinken?
Dat kun je moeilijk regelen als je nog niet weet of het wel doorgaat.

Offline Rulus

• Lid
« Reactie #309 Gepost op: 2008/10/31, 17:50:06 »
Citaat van: stani
HCC Vlaanderen organiseert ook een Ubuntu installatie evenement op maandag 3 november in Mechelen. Iedereen is welkom vanaf 20.00 uur :) Meer informatie op hun website.
Wie gaat hier naartoe?
Ik kan er niet bij zijn; ik heb van 1 iemand gehoord dat hij/zij er misschien heen gaat, maar dat is alles.

Offline stani

• Lid
    • http://pythonide.stani.be
« Reactie #310 Gepost op: 2008/10/31, 18:26:46 »
Citaat van: stani
Wie gaat hier naartoe?
Ik kan er niet bij zijn; ik heb van 1 iemand gehoord dat hij/zij er misschien heen gaat, maar dat is alles.
Ha wat jammer. Ik ga zelf proberen gaan en kan er mits interesse een presentatie geven over mijn muntontwerp. Als er dus Belgen zijn die hem willen kopen, kan ik er een paar meenemen. Maar gelieve dit op voorhand kenbaar te maken zodat ik het juiste aantal kan inschatten.

Offline Rulus

• Lid
« Reactie #311 Gepost op: 2008/10/31, 18:32:01 »
Spijtig dat je niet naar Hasselt kan komen, ik zou echt graag zo'n munt bemachtigen. Het zou ook een mooie presentatie zijn :)

« Reactie #312 Gepost op: 2008/10/31, 18:59:12 »
Citaat van: Double12
Ok nu maar afwachten.
Ja, of niet afwachten.
Eten/drinken?
Qua promotie weet ik het niet, ik kan niet veel meer bedenken als mond-tot-mond reclame en flyers ophangen, en eten en drinken is iets wat je ergens in de laatste dagen  haalt, wat geen probleem zal worden denk ik?
Maar we moeten idd eerst een datum bepalen en weten of de ruimte uberhaupt geregeld kan worden
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

« Reactie #313 Gepost op: 2008/11/01, 12:54:11 »
Met afwachten bedoelde ik het antwoord van Solcon (waar we proberen een ruimte te regelen) afwachten.

Offline iceman564

• Lid
« Reactie #314 Gepost op: 2008/11/02, 19:28:35 »
Zijn er nog mensen nodig voor de party in Den Haag ?

Offline Double12

• Lid
« Reactie #315 Gepost op: 2008/11/02, 20:21:59 »
Citaat van: iceman564
Zijn er nog mensen nodig voor de party in Den Haag ?
Je kunt sowieso helpen met installeren op de dag zelf, dan hebben we een mooie crew om onze bezoekers op te vangen.
Als je nog op andere manieren wilt helpen, bijvoorbeeld als je contacten/adressen van de pers hebt, is dat ook zeker welkom. Je kunt me dan mailen op double12 linux gmail com

Als je meehelpt, kun je je naam ook invullen op de volgende pagina: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/ReleaseParty/Intrepid/NL

Pr0x1Mus

• Gast
« Reactie #316 Gepost op: 2008/11/05, 00:57:12 »
Hallo allemaal,

Ik ben de voorzitter van computerclub Pegasus uit Apeldoorn. Ik wil even melden dat computerclub Pegasus er helemaal klaar voor is. We verheugen ons op jullie komst. Ik weet niet hoeveel werk jullie zullen hebben met het opstellen van alle demo-apparatuur maar als jullie eventueel eerder dan 11.00 uur willen beginnen dan is dat OK hoor. We hebben 5 man paraat om, waar nodig,  bij te springen.

Ik zal hier en daar nog wat flyers ophangen in Apeldoorn.

Offline Floyo

• Lid
« Reactie #317 Gepost op: 2008/11/05, 18:29:27 »
Jongens, vorderingen bij Solcon, laat me nog wat sjacheren en ik regel wat met de directeur. Zijn zoon (mijn klasgenoot) gebruikt sinds kort ook Ubuntu, dus heb ik heb gevraagd of hij wat met zijn pa kon regelen. Dus ik hoop dat ik binnenkort nieuws heb.

Ik heb trouwens gevraagd op het op de 29e November kan, gezien dit voor mij en anderen gunstiger is.

edit: Dammit het gaat niet door omdat de directeur er zelf niet bij kan zijn. :( :( :( :( . Hierbij trek ik mij terug,het niet lukken.

« Reactie #318 Gepost op: 2008/11/05, 21:17:55 »
Jammer dat het niet doorgaat :( Weet iemand waar we nog meer een ruimte zouden kunnen regelen in Dronten of Lelystad? Of misschien een andere datum bij Solcon?

« Reactie #319 Gepost op: 2008/11/06, 13:40:24 »
Ja zeker, meestal zijn ze wel snel met reageren, dacht ik zo.

Ik kan trouwens evt. wel op de 15e november als dat de enige mogelijke datum voor de partie in Dronten is.

« Reactie #320 Gepost op: 2008/11/06, 23:06:05 »
15 November, Is dat niet een beetje snel? Zou eventueel wel kunnen hoor ;)
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

« Reactie #321 Gepost op: 2008/11/07, 01:02:58 »
Dat is ook een van de redenen dat 15 november snel is, al krijgen we antwoord met bericht dat het mag op bv 10 November hebben we amper 5 dagen de tijd... Is mogelijk hoor...
Het is nogal moeilijk plannen als je geen zekerheid hebt en ook nog niet weet of je uberhaupt een reactie krijgt..

« Reactie #322 Gepost op: 2008/11/07, 13:26:36 »
Ik bedoel dat we kunnen proberen te regelen op 15 november bij Solcon.

Verder maakt het mij niet uit welke datum het is, als het maar doorgaat ;) Want het zou zonde zijn om het niet door te laten gaan toch?

Offline Catharina

• Lid
    • http://www.mingos.nl
« Reactie #323 Gepost op: 2008/11/07, 14:08:22 »
Ik was op zoek naar een overzicht van de releaseparty's in Nederland, maar de site doet het niet:

http://intrepid.releaseparty.eu/

of staat het toch ergens anders?

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #324 Gepost op: 2008/11/07, 14:23:48 »
http://www.releaseparty.eu/
Links in beeld.

Alleen Groningen mist nog op die pagina.