Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Updatemanager: vraag over melding....  (gelezen 550 keer)

Offline Pfoeh

• Lid
Updatemanager: vraag over melding....
« Gepost op: 2008/06/23, 20:08:45 »
Hallo,
Bijna dagelijks check ik of er updates zijn en installeer ze waar nodig.
Tot nu toe heb ik geen vreemde meldingen op mijn scherm zien verschijnen. Nu wel eentje waarbij ik wat vraagtekens zet. In de bijgaande schermafdruk zie je de melding en alle 11 updates. Volgens mij niets vreemds, maar toch de vraag of ik wel echt wil installeren.
Het enige op deze pc dat via een download van een website geïnstalleerd is, zijn drivers voor mijn printer. Geen vreemde polonaises op deze pc dus :-)
Mijn eerste indruk is dus gewoon binnen halen en installeren.

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

Gr.
Jeroen
Linux Registered user 485465

Beperkingen voor het vervoer van gevaarlijke stoffen, genoemd onder Tunnelcategorie E in randnummer 1.9.5.2.2. van bijlage 1, gelden voor de ArenAtunnel, gelegen onder de Amsterdam ArenA, te Amsterdam.

« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/23, 20:20:25 »
ik zie niks verkeerds tussen de updates, gewoon toepassen dus.

overlaatst was hier nog iemand die deze melding kreeg (normaal krijgt ge deze alleen als ge een pakket wilt installeren van een bron waarvan ge de sleutel niet hebt geimporteerd), maar na de updates te installeren, heef hij deze melding niet meer gekregen.

Offline Pfoeh

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/23, 20:28:18 »
Dank voor je reactie. Twee man, één gedachte!

Gr
Jeroen
Linux Registered user 485465

Beperkingen voor het vervoer van gevaarlijke stoffen, genoemd onder Tunnelcategorie E in randnummer 1.9.5.2.2. van bijlage 1, gelden voor de ArenAtunnel, gelegen onder de Amsterdam ArenA, te Amsterdam.