sinds ik ongeveer een maand geleden ubuntu geüpdatet heb naar de 8.04 versie, zit ik met een vreemd probleem in Firefox.
elke keer als ik naar een website die met flash werkt, krijg ik geen geluid (terwijl het geluid van alle andere programma's wel werkt). voorbeelden hiervan zijn youtube en flash spelletjes: ik krijg wel het filmpje of het spelletje, maar het geluid ervan werkt niet.
een tweede probleem is dat sommige andere websites die flash gebruiken firefox doen vastlopen (grijs scherm) als ik ze wil bezoeken of in het beste geval als ik op een link op die website klik. er zijn enkele sites waarbij ik dit probleem heb, maar het beste voorbeeld is deredactie.be
Dan nog dit: heel af en toe werkt alles toch op een correcte manier. dan werkt het geluid wel in firefox, maar in geen enkel ander programma, wat ook niet handig is.
Ik denk dat het aan flash ligt (al ben ik dit dus niet zeker). vorige week heb ik via synaptic pakketbeheer alles van flash verwijderd, heropgestart en flash opnieuw geïnstalleerd (gedownload op de site). maar het probleem blijft hetzelfde.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
alvast bedankt