Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Site's Blokken in firefox  (gelezen 791 keer)

eikelmuis

• Gast
Site's Blokken in firefox
« Gepost op: 2008/05/30, 10:12:37 »
Ik wil een aantal site's blokken voor mijn personeel hoe kan ik dat het beste doen ik  denk aan : ebuddy , aMSN , Sugababes , Hyves ,Myspace , ed.
Ik heb de extentie "Adblock plus " geinstaleerd in firefox maar weet niet goed hoe ik hem moet gebruiken kan iemand mij hierover wat meer vertellen ?
Of heb je een beter alternatief zeg het mij

Offline siegi

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/30, 10:39:28 »
Kan je die sites niet blokkeren via /etc/host.deny
En zorg gewoon dat ze geen recht hebben iets te installeren.

eikelmuis

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/30, 11:28:46 »
Dat ga ik proberen want er was al een slimmert die het icoon had gevonden en was aan het aMSN en .

Offline lizardman

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/05/30, 12:53:17 »
Voeg de sites toe aan /etc/hosts en direct ze naar het IP van de eigen machine. Je krijgt dan een 'fout bij verbinden'
Je kunt ook naar een pagina directen waar op staat dat die pagina niet mag worden bekeken tijdens het werk ;)
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

« Reactie #4 Gepost op: 2008/05/30, 13:59:13 »
ik weet niet hoe groot je bedrijf is.. anders in de router daar is het vast ook wel mogelijk. Dan hoef je niet bij elke machine dat specefiek te gaan doen of als er een herinstallatie plaats vindt moet je dat opnieuw bij die systeem doen.. en als je via router doet zou het wel kunnen (ligt natuurlijk wel aan wat voor router je in bezit hebt en of die de functie wel heeft)