Oke Vanadium, op dit uur van de dag zit ik op de laptop van mijn echtgenote met XP Pro te werken, omdat Base zo'n voddige Report Function heeft, die Access nog steeds niet geëvenaard heeft. En als penningmeester van een huiseigenaren-vereniging moet ik toch kwitanties voor de contributie kunnen maken.
Het door jou aanbevolen bestand "mozilla-firefox-locale-nl-nl" zal ik opnieuw installeren. Dat had ik al gedaan, maar ik weet niet meer wanneer en waarom. Ik mis verschrikkelijk de "systemlog", die ik als systeembeheerder vroeger op het mainframe kon raadplegen.
Ik heb wel wat logbooks gevonden, maar niet met genoeg details omtrent datum, tijd, wat, waar, wie om na te gaan wat er gebeurd is. Windows heeft wel zoiets, maar echt rapporteren, wat er volgtijdelijk op het systeem genbeurt, is in de PC-wereld een ongekend fenomeen. Ik haat dat.
Typisch een gevolg van de "gedoog"-cultuur. Waarom zou je alles in de gaten houden? Inbreuk op privacy? Ik heb niks te verbergen!
Maar om het onderwerp terug te komen: FF3b deugt niet, dus doe ik het met FF2 tot FF3 z'n kuren kwijt is.
Met dank alle anderen, die hier hebben meegedacht, maar ik sluit dit onderwerp af als opgelost: FF3b deugt niet.
Dick