Misschien hoort zo'n vraag hier niet maar ik wil zelf graag een website maken. Ik krijg een stukje ruimte op de server van een vriend en nu moet ik dus wat in elkaar gaan zetten. Ik heb uit synaptic wat geinstalleerd. Kompozer en quanta plus. Erg leuk waarschijnlijk als je ook maar enigzins weet hoe het werkt. Dat weet ik niet en ik kreeg na een avond ploeteren niet eens een pagina gemaakt. Ik heb ook niet de interesse om mij daar enorm in te verdiepen. Ik wil info kunnen delen en beschikbaar stellen voor andere met dezelfde hobby. Aangezien ik ook veel aan sites van andere heb gehad en daar veel van geleerd wil ik zo mijn steentje bijdragen om anderen ook wat te helpen. Heb soms zelf ook maanden gezocht naar bepaalde oude manuals enzo dus die kan ik dan voor andere weer beschikbaar maken.
Is er een soort "websites bouwen voor dummy's" software. Hoeft geen high tech, gewoon een soort blog achtige site waar ik makkelijk wat foto's, schema's, projecten en info over mijn hobby (zendamateur en verzamelen/restaureren van oude communicatie apparatuur) kan plaatsen. Heb nu een blog maar dat is veel te star.
Fred